Glacial Tech Igloo-2400 koeler wel ok ?

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb net een nieuwe cooler gekocht, maar hij maakt mijn proc tot 50 graden Idle en 60 graden stressed... er moet iets fout zijn...maar ik kan hem toch niet fout bevestigd hebben, past er maar op 1 manier op, waarom koelt hij dan zo bagger (gekocht bij eynstein)

De meeste mensen deugen!

• Bally
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 13:38

Bally

1200 + 1500 Wp

Ik heb sinds gisteren een XP 1700+ Mijn proc komt idle tot zo'n 40 graden. Iets verderop in deze rubriek staat ook al zo'n soort vraag. Daar komt de warmte van de proc idle tot 80 graden. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

Je kan natuurlijk altijd even kijken naar het voltage van je processor en kijk gelijk even of de airflow in je kast goed is.

Succes

Hoop is uitgestelde teleurstelling

• Cassius
  • Niet online
btw, ik had koe en MBM5 en AsusProbe en sisoft 2002 pro, maar ook die geven dezelfde readings......niet echt rlx dus...wat kan er fout zijn...jullie als oc'ers moeten daar toch antwoord op kunnen geven?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
airflow is normaal met 1 extra fan...
maar hij wordt ook geen 80 graden (kijk dat is overdreven en kan niet correct zijn, dit wel en dus kort levensduur voor mijn proc :'( )
dusss... eynstein bellen maar?

De meeste mensen deugen!

• Bally
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 13:38

Bally

1200 + 1500 Wp

Geen idee, Ik heb een coolmaster ofzo. Ook niet eens een van de beste, maar zoals ik al zei, ik heb net een nieuwe pc, dus ik heb nog niet zo heel erg veel ervaring.

Heb je coolpasta gebruikt of niet??

Hoop is uitgestelde teleurstelling

• Cassius
  • Niet online
geen koelpasta, dat vind ik persoonlijk rotzooi...
maar hij zou goed moeten coolen (zeggen ze op site ook)iemand anders plannekes ???

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Oplossing gevonden, je kon hem instellen op silent mode en full mode...hij stond in de eerste en had dus 40% minder coolkracht, alles nu in orde... toch bedankt mannen.

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1