Toon posts:

welke tactical shooter is het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zie topictitel.

Ik had CS op mn computer staan maar die had ik eraf gehaald, dom he, maar dat was wel een van de eerste versies. Nu wil ik het opnieuw gaan proberen na een tijdje TO gespeeld te hebben. Ik ben in TO wel goed in maar ik kan niet zo goed en vaak op een server komen vanwege een paar vage errors, toen dacht ik, laat ik es proberen met CS. Trouwens is het met CS ook al zo dat met die cdkeys etc om op het internet te spelen?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Alweer :?

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

day of defeat..

zeker een van de beste shooters (en mods voor HL) en de laatste tijd zeker beter dan CS (zal wel komen doordat ik de laatste tijd alleen maar lamers cheaters en lone fraggers tegenkom op mn stamservers..

zeker sinds 2.0 uitkomt binnen een paar weken.. ga die screenies checken en *drool* mee (www.dodmod.com en zoek een paar reviews)

Ik heb een WOS-post!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ja cdkeys heb je met hl mods nodig....

Verwijderd

ik heb RtCW q3 en UT en k vind RtCW het leuxt (CS ook gespeeld maar vonk een beetje eentonig)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op vrijdag 25 januari 2002 13:37 schreef Hmzaniac het volgende:
day of defeat..

zeker een van de beste shooters (en mods voor HL) en de laatste tijd zeker beter dan CS (zal wel komen doordat ik de laatste tijd alleen maar lamers cheaters en lone fraggers tegenkom op mn stamservers..

zeker sinds 2.0 uitkomt binnen een paar weken.. ga die screenies checken en *drool* mee (www.dodmod.com en zoek een paar reviews)
DOD is idd een van de betere. En het word alleen maar beter...
:)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Hij heeft het toch over tactical shooters?!
Ik dacht dat dat de kant opging van de Rainbow Six series of Swat3...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 13:42 schreef RaDKiLL het volgende:
Hij heeft het toch over tactical shooters?!
Ik dacht dat dat de kant opging van de Rainbow Six series of Swat3...
ik denk dat ik van die rainbow six soort spellen bedoel, hoewel ik er alleen van gehoord heb en het nooit heb gespeeld lijkt het me wel cool.

Swat 3 ken ik niet heel goed, wel van naam maar verder niet zo.

Ik denk dat het een beetje zo tactische als Tactical Ops het liefst zo moeten zijn of nog wat tactieser ofzo.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:31
Counter Strike
Ghost Recon

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op vrijdag 25 januari 2002 13:40 schreef mr.oncreatief het volgende:
ik heb RtCW q3 en UT en k vind RtCW het leuxt (CS ook gespeeld maar vonk een beetje eentonig)
Dat zijn allemaal arcade knalspellen. Je trapt mij op mijn ziel en op mijn pik door Q3 en UT tactical shooters te noemen. :( Echt, dat zijn gewoon ragspellen. Ain't nothing tactical about it!

In mijn goedheid zal ik jullie de definitie van een tactical shooter geven:

Een spel waarbij je de vrijheid hebt om zelf te bepalen hoe je je missie uitvoert. Je eigen route bepalen, je eigen wapens en eventuele teammembers kiezen. Bij RTCW en MoH:AA moet je alles precies zo doen als de makers het in gedachten hadden. Creativiteit nul dus.

Voorbeelden:

Rainbow Six + addons
Rogue Spear + addons
Ghost Recon
Operation Flashpoint

Wat betreft multiplayeren, zijn deze spellen veel spanneneder om te spelen. Bij RTCW, MoH:AA, Day of Defeat etc. etc. is het naar voren rennen - schieten - doodgaan - respawnen - en maar weer naar voren rennen. Dat is saai, de lol is er (bij mij) na 10 minuten af en het is niet spannend omdat er toch constant overal actie is.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-01 14:31

joskuiper

PapaCooper

operation flashpoint
ghost recon

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Verwijderd

topicstarter ik lach je uit. CS en TO zijngeen tactical shooters, het lijkt misschien wel zo door de wapens/pakjes/settings etc, maar het is het echt NIET..

voor tactische shooters kom je terecht bij R6/Ghost Recon en OFP..

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op vrijdag 25 januari 2002 14:55 schreef WouteRF het volgende:
topicstarter ik lach je uit. CS en TO zijngeen tactical shooters, het lijkt misschien wel zo door de wapens/pakjes/settings etc, maar het is het echt NIET..

voor tactische shooters kom je terecht bij R6/Ghost Recon en OFP..
Eindelijk ook iemand die het door heeft.
OMG, waarom vind iedereen CS in hemelsnaam realistisch :?

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01 22:02
Rainbow six: Rogue Spear

CS is absoluut NIET realistisch... Ik snap ook niet waarom iedereen dat vindt. Ik vind het maar een dikke poepgame.

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-01 14:19

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Gaan we niet een beetje voorbij aan de Delta Force serie? Ok ok toegegeven, die voxel-engine valt op hoge resoluties niet vooruit te branden, daar bracht Land Warrior verandering in.

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Verwijderd

Ghost Recon is het grootste zuigspel ooit! Alle levels lijken op elkaar, en het zit vol met bugs. Daarbij komt ook nog eens dat de AI werkelijk te dom voor woorden is.

Verwijderd

Als er welke en beste in je topictitel staat is de kans heeeel erg klein dat je de eerst bent die zo'n topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.