snap er nix van, mijn zuinige p3 tualatin trekt gewoon teveel van een enermax 330W voeding!! dat moet toch niet kunnen? ik heb inmiddels over de voltage mod gelezen, maar ik vraag me af is dit ding gewoon kapot ofzo? zie sig voor specs.
Is de voltage mod makkelijk? zo ja wat zijn de gevolgen voor de 12 volt lijn? Ik heb nog een 2e 300 watter liggen, is het nu makkelijker om een 2e voeding te pakken voor hd's , cd-rom en fans, of gaat dit weinig uitmaken?
2x hd
p3 @ 1.58Vcore
GF3
4 fanns
geluid
nic
[EDIT]
het is al zoerg dat ik spontane reboots heb tijdens 3d (ookmet stock clock instellingen) of dat windows blijft hangen omdat mijn 2e schijf uit is, die hoor je dan spontaan wakker worden....
de fans zijn 2x 6cm (HD's)
2x 9.2 cm (radiateur)
Is de voltage mod makkelijk? zo ja wat zijn de gevolgen voor de 12 volt lijn? Ik heb nog een 2e 300 watter liggen, is het nu makkelijker om een 2e voeding te pakken voor hd's , cd-rom en fans, of gaat dit weinig uitmaken?
2x hd
p3 @ 1.58Vcore
GF3
4 fanns
geluid
nic
[EDIT]
het is al zoerg dat ik spontane reboots heb tijdens 3d (ookmet stock clock instellingen) of dat windows blijft hangen omdat mijn 2e schijf uit is, die hoor je dan spontaan wakker worden....
de fans zijn 2x 6cm (HD's)
2x 9.2 cm (radiateur)