Ik wil overstappen van basic naar advanced (oa omdat we een extra internetter op onze LAN krijgen.. nou had ik gehoord dat dat mogelijk was (staat zelfs een prijs voor op de KPN site (Wijziging van de Mxstreamvariant of provider- abonnement:
18,15 )
maar als ik dan naar planet ga, en dit wil wijzigen krijg ik zo'n bericht:
De Extra Bandbreedte optie is niet beschikbaar in combinatie met uw abonnement. Indien U toch gebruik wilt maken van de Extra Bandbreedte optie of behoefte hebt aan meer informatie, kunt U contact opnemen met onze
helpdesk, telefoonnummer 0900 - 1905.
Klik op "Verder" om de wijziging door te voeren:
waarom zou het niet beschikbaar zijn in combinatie met mijn abbo (basic) als ik juist van basic wil overstappen (dit snap ik dus echt niet)
en nog iets.. als je overstapt, zit je dan weer aan een nieuw jaarcontract vast?? )
als jullie hier iets over weten (mensen die overgestapt zijn en zo)
18,15 )
maar als ik dan naar planet ga, en dit wil wijzigen krijg ik zo'n bericht:
De Extra Bandbreedte optie is niet beschikbaar in combinatie met uw abonnement. Indien U toch gebruik wilt maken van de Extra Bandbreedte optie of behoefte hebt aan meer informatie, kunt U contact opnemen met onze
helpdesk, telefoonnummer 0900 - 1905.
Klik op "Verder" om de wijziging door te voeren:
waarom zou het niet beschikbaar zijn in combinatie met mijn abbo (basic) als ik juist van basic wil overstappen (dit snap ik dus echt niet)
en nog iets.. als je overstapt, zit je dan weer aan een nieuw jaarcontract vast?? )
als jullie hier iets over weten (mensen die overgestapt zijn en zo)
Ik heb een WOS-post!