Sitecom Any good?

Pagina: 1
Acties:

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Topicstarter
Iemand ervaring met de producten van dit merk!

de 1 zal het wel goed vinden en de ander bagger!
tjah zou zelf liever ander merk nemen, maarja voor thuis niet zo'n zin om veel geld uit te geven aan een switch!

ICE ICE Baby

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ik gebruik al tijden Sitecom producten, en ik heb er geen klachten over. Lijkt me nou typisch een merk met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Iig stukken beter dan Trust bijvoorbeeld :r

Forza Mucca!

Verwijderd

Sitecom switch die ik heb is precies dezelfde als de Unex.

Verwijderd

Ik gebruik alleen maar Sitecom (ehh, en Intel) voor mijn netwerk: 4 PCI-kaarten en 1 switch. Nooit problemen mee.

• RainbowSix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09-2025
Ook hier goede ervaringen met diverse sitecom netwerk producten (tot nu toe). Voor thuis gebruik heeft sitecom een erg goede prijs/kwaliteit verhouding

Verwijderd

Ik heb zelf altijd 3Com en Intel nics gebruikt en gekocht. Zowat het hele netwerk hier in de buurt (het beperkt zich allang niet meer tot 1 huis...) is 3Com met dure switches etcetera. Nu moet ik zeggen dat de performance er ook naar is. Alles gaat rappie hier. Maar dat ik echt groot verschil merk met de 'el cheapo' kaartjes is nou niet echt te zeggen. :+

Verwijderd

redelijk goed, maar kijk steeds voor nieuwe drivers, had probs met m'n nic, nieuwe drivers en voilá

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Werk in een winkel waar we het verkopen.. gebruiken gewoon realtek chipsetjes.. krijgen zo goed als nooit sitecom zooi terug -> goed spul dus ;)

• theborgnl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 14:48

theborgnl

De mededeling begint hier:

sitecom is okee, naar mijn mening.

*ding* Einde bericht *dong*

Pagina: 1