ICE ICE Baby
Ik gebruik al tijden Sitecom producten, en ik heb er geen klachten over. Lijkt me nou typisch een merk met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Iig stukken beter dan Trust bijvoorbeeld
Forza Mucca!
Verwijderd
Ik gebruik alleen maar Sitecom (ehh, en Intel) voor mijn netwerk: 4 PCI-kaarten en 1 switch. Nooit problemen mee.
Ook hier goede ervaringen met diverse sitecom netwerk producten (tot nu toe). Voor thuis gebruik heeft sitecom een erg goede prijs/kwaliteit verhouding
Verwijderd
Ik heb zelf altijd 3Com en Intel nics gebruikt en gekocht. Zowat het hele netwerk hier in de buurt (het beperkt zich allang niet meer tot 1 huis...) is 3Com met dure switches etcetera. Nu moet ik zeggen dat de performance er ook naar is. Alles gaat rappie hier. Maar dat ik echt groot verschil merk met de 'el cheapo' kaartjes is nou niet echt te zeggen.
Verwijderd
redelijk goed, maar kijk steeds voor nieuwe drivers, had probs met m'n nic, nieuwe drivers en voilá
Werk in een winkel waar we het verkopen.. gebruiken gewoon realtek chipsetjes.. krijgen zo goed als nooit sitecom zooi terug -> goed spul dus
sitecom is okee, naar mijn mening.
*ding* Einde bericht *dong*
Pagina: 1