Wolfenstein & Memory dump

Pagina: 1
Acties:

• Nogges
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32

Nogges

want 1 keer is nooit genoeg!

Topicstarter
Als ik RTCW draai onder win2k, krijg ik nadat ik de computer afsluit een blauw scherm ervoor. Deze zegt, dat er een memory dump wordt gedaan.
Weet iemand hoe dit kan, en of die wat uitkmaakt? Of misschien beter: is hier wat aan te doen? :?

You iz one special kid!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Post ff je spec dan kunnen we er wat meer mee.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• DrNo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Die memory dump word door win2k aangemaakt voor mesnen die dat kunnen lezen, Hierin staan alle gegevens die in je gehuegen staan op het moment van de crash. Wat je er aan kunt doen is uit te zoeken waarom je spel crashed.
Check je drivers voor je grafische kaart en geluidskaart en nog meer van dat soort spul, kortom je moet het behandelen als een crash van een spel. Mocht dit niet helpen dan zou ik pas de hardware controleren.
Der zal vast wel iemand langskomen die het beter weet dan ik ;) Maar zo zou ik het zelf afhandelen.

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

• Nogges
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:32

Nogges

want 1 keer is nooit genoeg!

Topicstarter
Ik denk dus ook dat het niet aan mijn hardware ligt! Want mijn spel crashed dus niet! Pas als ik na het spelen van het spel, de computer uitdoe, dan gebeurt dat dus pas! Ik kan na het spel de pc wel gewoon gebruiken, alleen bij het afsluiten geeft hij dus die foutmelding!

Oh, ja, ik heb dus admin-rechten, dus als er iets te lezen valt, dan kan ik dat! :)

You iz one special kid!