Toon posts:

[win98 se] plextorbrander + nero 5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een nieuwe plextor geinstalleerd met de hierbij geleverde Nero burning rom.
Het opstarten gaat nu echt :r , naar een paar resetten en opstarten in veilige modus doet hij het soms weer.
Heb het programmatje inline cd weer verwijderd, maar hij blijft het maar doen.
Is Nero de boosdoener, als ik deze deinstalleer kan ik dan gewoon Easy cdcreator er overheen gooien.
Heb wel eens gehoord dat Nero gewoon hier en daar in het register blijft zitten, zodat Easy Cd Creator hier problemen mee krijgt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

als je 98 hebt boot dan eens naar dos, ga naar windows/command en voer hier scanreg/restore uit. Kun je het register herstellen zodat NERO eruit zou moeten zijn.

en ik denk niet dat Plextor samen gaat met EZCD (ligt ook een beetje aan de versie die je hebt natuurlijl)_

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ik heb thuis gewoon Nero en ECC naast elkaar draaien en nergens problemen mee. Geef eens wat meer info over OS en zo (oude Nero's kunnen bijvoorbeeld niet goed werken onder Win XP).

Wanbeleid is ook beleid.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op vrijdag 25 januari 2002 12:53 schreef agent327 het volgende:
Ik heb thuis gewoon Nero en ECC naast elkaar draaien en nergens problemen mee. Geef eens wat meer info over OS en zo (oude Nero's kunnen bijvoorbeeld niet goed werken onder Win XP).
OS in win98 (staat in topic titel).
En wat hij wil is Nero weghalen en EZCD gebruiken.

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 21:34

joskuiper

PapaCooper

Mijn tips bij het installeren van burnsoftware:

- GEEN Adaptec rotzooi
- Zoek nieuwste nero versie en installeer deze (ook voor de ASPI drivers
- Nieuwste versie van cdrwin (3.8f ondersteund de nieuwste plextor)
- Clone-cd voor de beveiligde cd's

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE