ik heb gisteren mijn computer in elkaar gezet, 1600+ en 512 ram en dus a7v266 moederboard. Alles ging prima alleen gaf ie als aantal MHz 1005 ongeveer aan. Daarna wilde ik win2k installeren, maar hij gaf inene aan dat de bios niet overeenkomt met de processor zoiets. Oftewel lijkt mij dat ik dan me bios moet flashen. Ik heb er al het een en ander over gelezen en dacht ook dat er hier iets over stond, maar kon het niet vinden. (een FAQ over flashen)
Kortom kan iemand mij uitleggen hoe ik precies een bios moet flashen? en als je zoiets hebt van dat zoek je maar op dat is al zovaak besproken zou iemand dan willen zeggen welke update ik moet hebben. Op de site van Asus staat:
1003 (dacht dat ik die moest hebben) mar er staat ook av26602c en bij de info van die staat Add support for AMD Athlon XP CPU. en aangezien ik een athlon xp processor heb leek het me logisch om die te gebruiken. Ze zijn beiden overigens niet groter dan 150kb klopt dat?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Robin
Kortom kan iemand mij uitleggen hoe ik precies een bios moet flashen? en als je zoiets hebt van dat zoek je maar op dat is al zovaak besproken zou iemand dan willen zeggen welke update ik moet hebben. Op de site van Asus staat:
1003 (dacht dat ik die moest hebben) mar er staat ook av26602c en bij de info van die staat Add support for AMD Athlon XP CPU. en aangezien ik een athlon xp processor heb leek het me logisch om die te gebruiken. Ze zijn beiden overigens niet groter dan 150kb klopt dat?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Robin