Nvidia TI200/TI500 kaart, uiterlijke kenmerken?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• borisbaas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 00:32
Meneer Sinterklaas82, waarschijnlijk doe jij nooit iets anders dan op deze site rondkijken en weet je alles blind te vinden, maar ik niet. Ben al een tijd op het internet aan het zoeken, maar ik kom er niet uit. Als je een slotje op een topic dondert wees dan ook zo vriendelijk om te zeggen waarom, en als jij het wel zo snel en simpel weet te vinden deel die kennis dan even? Ik snap ook wel dat sommige topics geheel overbodig of onduidelijk zijn, maar geef dan een hint om dit te verbeteren ipv gewoon een slotje te gebruiken.

Voor alle duidelijkhed: een leverancier stuurt mij een kaart, en ik ben vandaag niet in de gelegenheid om de kaart te testen. Het is een Nvidia kaart net fan en DVI. Op de achterkant staat model P50, maar dat is nergens terug te vinden op hun website.Maar ik moet wegens omstandigheden vandaag weten welke kaart dit nu is. En nee, er zit geen doos bij , geen gebruiksaanwijzing oid (is replacement voor defect onderdeel). Kun je dit bijvoorbeeld zien aan de kleur van de heatsink, ventilator oid?? Ik ben geen onderdelenexpert, en ongetwijfeld sommige onder jullie wel.
Als iemand dit makkelijk op internet weet te vinden, post dan even een link svp
Bij voorbaat dank voor alle hulp.

Verwijderd

Vriendelijk kan helaas niet meer, dan zou ik een dagtaak aan het modden hebben.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/25#25

Daar bekijk je het verschil, dan installeer je een programma om je kaart te overklokken en dan kan je zien wat voor kaart het is, simpel toch?

Dit topic is gesloten.