Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Is al tijden zo hoor.
Ik vind het helemaal niet erg. Het is niet storend ofzo.
En het personeel van Google wil ook graag loon
. En servers en dataverkeer is ook niet gratis.
En het personeel van Google wil ook graag loon
Verwijderd
Zolang het binnen de perken blijft, kan ik er mee leven.
Het is ook niet meer dan logisch, de meest gebruikte zoekmachine en er wordt geen geld mee verdiend.
Het is ook niet meer dan logisch, de meest gebruikte zoekmachine en er wordt geen geld mee verdiend.
hoezo iets afschrijven als het commercieel wordt? Ik neem toch aan dat ze de beste willen blijven
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Verwijderd
Idd ik vind het ook niet erg. Voor een geweldige service moet er ook wat tegenover staan heOp vrijdag 25 januari 2002 11:49 schreef RobbertC het volgende:
Is al tijden zo hoor.
En het personeel van Google wil ook graag loon. En servers en dataverkeer is ook niet gratis.
Google is natuurlijk uit commercieel oogpunt gestart. Gelukkig hebben ze eerst voldoende aandacht geschonken aan de kwaliteit van de zoekmachine. Je weet dat je altijd goede resultaten behaald met Google.
De manier waarop Google de gesponsorde links plaatst vind ik erg goed gekozen. Bij veel andere zoekmachine's vind je de gesponsorde links boven de normale resultaten, d.w.z. het lijkt de beste match. Google zet ze keurig aan de zijkant met duidelijke vermelding dat het om een gesponsorde link gaat.
Ik ben al lang blij dat ze text-only sponsoring toepassen. Van mij mogen ze zo door gaan!
De manier waarop Google de gesponsorde links plaatst vind ik erg goed gekozen. Bij veel andere zoekmachine's vind je de gesponsorde links boven de normale resultaten, d.w.z. het lijkt de beste match. Google zet ze keurig aan de zijkant met duidelijke vermelding dat het om een gesponsorde link gaat.
Ik ben al lang blij dat ze text-only sponsoring toepassen. Van mij mogen ze zo door gaan!
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Pagina: 1