Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Als iemand dat doet is dat wel heel LAME! En diegene verdient in mijn ogen een BAN!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja heb ik ook wel eens gehad, gewoon negeren.
Maar als het vaker voorkomt wordt het wel irritant.
Die twee mailtjes komen zeker niet van hetzelfde ip, zal wel dynamisch ip zijn.
Maar als het vaker voorkomt wordt het wel irritant.
Die twee mailtjes komen zeker niet van hetzelfde ip, zal wel dynamisch ip zijn.
We hebben er niet voor niets een 'tweede stap' inzitten hoor.
Negeer die mails en leef vrolijk verder. Je zou eens moeten weten hoevaak crewleden van die mails krijgen. Negeren werkt prima...
Als het er ELKE dag twee worden, moet ja maar een mail sturen naar gathering@tweakers.net
Negeer die mails en leef vrolijk verder. Je zou eens moeten weten hoevaak crewleden van die mails krijgen. Negeren werkt prima...
Als het er ELKE dag twee worden, moet ja maar een mail sturen naar gathering@tweakers.net
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ThanksOp vrijdag 25 januari 2002 11:23 schreef JvS het volgende:
We hebben er niet voor niets een 'tweede stap' inzitten hoor.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein