Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Je hebt een HKban gekregen ten tijde van een strenger beleid.
En schelden op deheer oorternogwat lijkt me niet constructief. Ik denk dat havana bedoelt dat je daar in godesnaam geen apart topic voor moet openen.
Als mensen even hun ei kwijt willen over iemand die niet eens z'n best doet, is dat wat anders dan een zangeresje afflamen in de huiskamer omdat je haar toevallig niet goed vindt.
En schelden op deheer oorternogwat lijkt me niet constructief. Ik denk dat havana bedoelt dat je daar in godesnaam geen apart topic voor moet openen.
Als mensen even hun ei kwijt willen over iemand die niet eens z'n best doet, is dat wat anders dan een zangeresje afflamen in de huiskamer omdat je haar toevallig niet goed vindt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:40
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op vrijdag 25 januari 2002 11:57 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
[afbeelding]
Van Oort of the Borg.
Na, ok, misschien had havana het iets duidelijker moeten verwoorden. Maar hoe dan ook, flamen is flamen. En toen over Britney, tja, toen had ik gewoon niet zo'n goede buiOp vrijdag 25 januari 2002 11:21 schreef JvS het volgende:
Je hebt een HKban gekregen ten tijde van een strenger beleid.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Hmmz vind het een beetje kromme vergelijking. Het topic in IT gaat er gewoon over dat alles in 1 topic moet en niet 20 topics over 1 en dezelfde chello of @home storingOp vrijdag 25 januari 2002 15:04 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Na, ok, misschien had havana het iets duidelijker moeten verwoorden. Maar hoe dan ook, flamen is flamen. En toen over Britney, tja, toen had ik gewoon niet zo'n goede buiMaar dat komt verder ook vrijwel nooit voor
Pagina: 1