Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flamen toegestaan?

Pagina: 1
Acties:

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
[topic=389534/1/25] :
WAT MAG ER ALLEMAAL IN HET BOVENSTAANDE TOPICS?
- scheldpartijen naar dhr. Van Oort
FAQ:
Flamewars dragen ook niks bij aan het forum; laat je niet uit de tent lokken. Als een mod of admin een (potentïele) flamewar tegenkomt lopen de deelnemers, maar in ieder geval de starter van de war, het risico op een waarschuwing.
Nou wil ik niet gaan zeiken, maar het lijkt me een beetje inconsequent en oneerlijk tegenover anderen om op de ene plek flames wel toe te staan en op andere plekken niet. Ik heb zelfs ooit een temp-ban gekregen voor flamen en hierboven mag het ineens wel. Niet echt cool IMHO

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt een HKban gekregen ten tijde van een strenger beleid.

En schelden op deheer oorternogwat lijkt me niet constructief. Ik denk dat havana bedoelt dat je daar in godesnaam geen apart topic voor moet openen.

Als mensen even hun ei kwijt willen over iemand die niet eens z'n best doet, is dat wat anders dan een zangeresje afflamen in de huiskamer omdat je haar toevallig niet goed vindt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://pim.scholieren.com/fun/vanoort1.jpg

Van Oort of the Borg.

• We Are Borg
  • Laatst online: 20:40

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op vrijdag 25 januari 2002 11:57 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
[afbeelding]

Van Oort of the Borg.
:D Borg RULEZ *D

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 11:21 schreef JvS het volgende:
Je hebt een HKban gekregen ten tijde van een strenger beleid.

En schelden op deheer oorternogwat lijkt me niet constructief. Ik denk dat havana bedoelt dat je daar in godesnaam geen apart topic voor moet openen.

Als mensen even hun ei kwijt willen over iemand die niet eens z'n best doet, is dat wat anders dan een zangeresje afflamen in de huiskamer omdat je haar toevallig niet goed vindt.
Na, ok, misschien had havana het iets duidelijker moeten verwoorden. Maar hoe dan ook, flamen is flamen. En toen over Britney, tja, toen had ik gewoon niet zo'n goede bui :) Maar dat komt verder ook vrijwel nooit voor :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 15:04 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

Na, ok, misschien had havana het iets duidelijker moeten verwoorden. Maar hoe dan ook, flamen is flamen. En toen over Britney, tja, toen had ik gewoon niet zo'n goede bui :) Maar dat komt verder ook vrijwel nooit voor :)
Hmmz vind het een beetje kromme vergelijking. Het topic in IT gaat er gewoon over dat alles in 1 topic moet en niet 20 topics over 1 en dezelfde chello of @home storing ;) havana geeft dan ook alleen maar als voorbeeld dat het allemaal in 1 topic moet, niet meer niet minder :+
Pagina: 1