Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
de Gigabyte heeft een via chipset, en via zuigt.
de rest is MSI en MSI zuigt.
Die Abit is toch voor de PIVOp vrijdag 25 januari 2002 10:38 schreef NeverDie het volgende:
hhhmmm waarom plaats je alleen Mobo`s die bedoeld zijn voor AMD... Niet eerlijk
eerlijk gezegd niet opgelet, geeft natuurlijk wel te denkenhhhmmm waarom plaats je alleen Mobo`s die bedoeld zijn voor AMD... Niet eerlijk
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
ja, ze worden steeds intelligenter hier, ahum.Persoonlijk vind ik alleen dat die ABIT er mee door kan.
hoe presteert de sis 745 eigenlijk?
anand zegt dit er over maar dat is alleen een voorspelling:
Here we have the KS7 which uses the upcoming SiS 745 chipset. The SiS 745 chipset is very similar to the 735 with official support for DDR333 SDRAM. For the Athlon, without an equivalent increase in FSB frequency, the move to DDR333 SDRAM shouldn't provide a tangible performance increase making the 745 nothing special.
Me 735 loopt ook als een tiet dus..
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Dat is geen mod ,maar waarscheinlijk een mobo wat nog in de testfase is "pre production" ofzoOp vrijdag 25 januari 2002 13:19 schreef BalusC het volgende:
MSI 6380 -> wat is er gebeurd met de Winbond chips aan de linkerkant naast de bovenste PCI sloten? Ik zie een aantal aangebrachte draadjesWat voor een mod is hier uitgevoerd?
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Ik heb gezocht maar nix concrets gevonden. Ik kan me herinneren dat ik toch iets gezien heb. Toen vond ik de prestaties van een sis 745 met DDR333 teen een via 266a met ddr266 eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, maar ja dat kan ook aan de prilheid van de sis745/testplank liggenhoe presteert de sis 745 eigenlijk?
Verwijderd
is dat een Mosfet HS die naast de chipset van de msi 6561 sis745 Ultra is gemonteerd?
Ik heb hem gewoon rechts bovenin zitten, is toch de meest logische plek? (A7V133 overigens)
Idd.. De voltageregulatoren worden best wel heet. Misschien hebben ze er een heatsink erop geplakt, zodat het beestje hogere voltages kan leveren dan de gemiddelde moboOp vrijdag 25 januari 2002 17:24 schreef n0va^ het volgende:
Hmzz.. interessant..
is dat een Mosfet HS die naast de chipset van de msi 6561 sis745 Ultra is gemonteerd?
Verwijderd
Enne zit er op die bordjes nou allemaal AGP 8x
Verwijderd
Euhj, de SD7-533 is toch echt een P4-bordje hoor (SiS645-chipset dat is)Op vrijdag 25 januari 2002 13:13 schreef Spice het volgende:
[..]
eerlijk gezegd niet opgelet, geeft natuurlijk wel te denken
Verwijderd
En waaruit concludeer jij dat ?Op vrijdag 25 januari 2002 10:45 schreef terw_dan het volgende:
Persoonlijk vind ik alleen dat die ABIT er mee door kan.
[..]
MSI rocks
Behalve bij de onderste gigabyte (gigabyte rocks)Op vrijdag 25 januari 2002 17:27 schreef Sick_Nick het volgende:
Tering zeg, waarom hebben ze _allemaal_ de ATX aansluiting op het bord op de meest kloteringe plekken zitten? Direct naast de socket, in het midden net boven je AGP. Dat bedenk je toch niet
Ik heb hem gewoon rechts bovenin zitten, is toch de meest logische plek? (A7V133 overigens)
MSI zuigt.Op vrijdag 25 januari 2002 22:50 schreef freaky21 het volgende:
[..]
En waaruit concludeer jij dat ?
MSI rocks
Dit concludeer ik uit de honderden brakke MSI borden die ik heb gezien.
Allemaal bagger traag, bugt aan alle kanten en het ergste nog wel is die

Ik zou hem graag vervangen voor een andere met meer pci sloten enzo maar bijna alles zit onboard en ik zou niet weten welk moederbord ik zou kunnen gebruiken bij mijn processor (PIII 550).
Weet iemand een geschikt moederbord voor me?
(Specificaties van mijn huidige moederbord staan hier)
Hobbymatige blowerdoortest enthousiast (Retrotec) 💨. Interessant voor jouw huis? DM me maar!
Nee, dat komt pas met de KT333A[b]Op vrijdag 25 januari 2002 21:39 schreef
...
Enne zit er op die bordjes nou allemaal AGP 8x
En een snellere V-LINK.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."