Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Nou, ik kan hem hier prima spelen, nooit problemen. En niemand die ik ken (en ik ken nogal wat mensen met XP + UT
)
Geen problemen mee, UT loopt wel minder lekker op XP vind ik zelf.
Muis enzo zijn een beetje vreemd, oja plz je naam niet onder elke post doen.
Muis enzo zijn een beetje vreemd, oja plz je naam niet onder elke post doen.
wel, toen ik dat gelezen heb, dat was op een ander forum, zeiden ze dat UT enkele "kritische" bestanden overschreef, waardoor je enkel nog in "veilige modus" kon opstarten
.
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Welk forum was datOp vrijdag 25 januari 2002 09:53 schreef gill het volgende:
wel, toen ik dat gelezen heb, dat was op een ander forum, zeiden ze dat UT enkele "kritische" bestanden overschreef, waardoor je enkel nog in "veilige modus" kon opstarten.
Verwijderd
Kijk ondanks dat dit al een paar honderd keer is langsgeweest kan ik je zeggen dat het grootste probleem het geluid was. Een beetje scrambled sounds... Dus zet in je .ini file even je directsound uit (op false), en thats it
geen problemen, UT draait gewoon.
het enige irritante is dat je bij het opstarten 10 sec een zwart scherm te zien krijgt, en pas daarna kom je in het hoofdscherm, maargoed das niet echt een probleem
het enige irritante is dat je bij het opstarten 10 sec een zwart scherm te zien krijgt, en pas daarna kom je in het hoofdscherm, maargoed das niet echt een probleem
Verwijderd
Oh ja, maar het is ook een heel erg relaxed spel. Instagib shock rifle levels... ahh deck16,liandri ctf command, gauntlet en face... ik speel het nog wel ff. Ook leuk als je er goed ik wordt. Lekker oWnen
omzin, hier draait ie soepel, en op de afgelopen LAN waar ik was had ook niemand er problemen mee
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
het is niet zo dat Unreal Tournament ALTIJD problemen geeft. In bepaalde configuraties doet het geluid gewoon raar. Trouwens dit nieuws is al zo oud als de stad Rome, er zijn 1000 topics over gegaan...
Icestorm, jij wil m dichtgooien he rakker
rofl!
Icestorm, jij wil m dichtgooien he rakker
sorry, maar ik ben hier nog maar pas hoor
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Dat meen je niet! 
Aantal posts: 16
Gem. aantal posts/dag: 8
Aantal posts: 16
Gem. aantal posts/dag: 8
zo nieuw dat ik nog blink
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Blijft altijd lachen, dit soort indianenverhalen.
Uch...
Uch...
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Ik heb wel af en toe dat XP+TO volledig hangt, maar verder geen problemen hoor
Pagina: 1