Toon posts:

ander ip voor irc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu ten onrechte van een spel dat ik vaak speel online gebanned van hun server :(
red alert 2 yuris revange en omdat westwood me net als iedereen negeert zoek ik een andere oplossing.

Is er een programma die je IP die naar de server word gestuurt kan veranderen?

Verwijderd

Gewoon je interne IP versturen, doe ik ook altijd, die bannen ze nl. nie :)

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
pak een vhost.

Verwijderd

Topicstarter
en hoe doe ik dat?

Omdat de irc chat - server in het spel zelf is ingebouwd..

Verwijderd

Topicstarter
ps. ik draai windows 2k prof

• Dragon_Lee
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-04 00:08

Dragon_Lee

Beware the quiet dragon

Waarom zou westwood dan denken een reden te hebben je te bannen?? Ben ik toch wel benieuwd naar :)

Ik weet wel dat lang niet alle bans permanent zijn...ligt aan de reden en de soort ban dus...

Is toch wel zo dat als een spelletjes aanbieder je bant je 't toch "ver" geschopt hebt...'k zou er niet trots op wezen in ieder geval..

Aan de andere kant...Westwood kennende hebben ze nogal kuren..willen wel eens vaker nogal chagerijnige mensjes in dienst hebben..
Herrinner me wel eens met een beta van hun zwaar uitgekafferd te worden nadat ik vroeg waarom een bekende bug niet gefixt was na 2 opvolgende builds..maar da's een ander verhaal 8-)

Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life

Verwijderd

Topicstarter
Nou het is toch echt zo :S

Ik ben niet eens online geweest de afgelope maand...
1 keer heb ik met een westwood game devolpmer een fun game gespeeld en heb ik m gewezen op dingen zoals dat westwood nooit terug mailt en wat er allemaal zuigt aan yuri en gewoon beetje tegen m zeike over alle slechte dingen (ook maar goed bedoelt) maarja iedereen kan na een game het ip van de spelers bekijken dus denk ik dat die me zo gebanned heeft omdat ik m zeker heb beledigt ofzo

Heel stom dus allemaal.

En ja westwood is het SLECHTSTE bedrijf ever als het om support of klanten gaat. kijk bv maar is op www.hostilegamers.com naar alle topics over westwood.

Ze doen bv niets tege cheaters en hebben red alert 2 gewoon laten vallen.

Dat irriteert ons dus daarom heb ik ook geklaagt bij hem.

Dat was zo ongeveer het verhaal.
Maar ik ben toch wel een "grote fan" van de westwood games zelf en speel red alert 2 ook elke dag online vandaar dat ik in rank 1 clan zit 8-)

Verwijderd

Topicstarter
*schop*
Pagina: 1