enermax EG651P-VE FMA Fan Speed Adjustable series

Pagina: 1
Acties:

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.enermax.com.tw/pro-img/switching/eg-651pve_fma.jpg
Ik vond deze enermax EG651P-VE FMA Fan Speed Adjustable series in de Price Watch
Deze kan je dus instellen hoe snel je fan draait maar nu vroeg mij af, is dit alleen voor de PSU fan of ook voor fan's die je in je case hebt?
Zou wel mooi zijn dan hoef ik ook geen DigiDoc5 meer te kopen.

Maar ik denk zelf dat het niet kan maar wil het toch ff voor de zekerheid vragen.

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 19:52

Stefano

Ondertitel Not Found

Je bedient uitsluitend de outtake fan achterop de voeding. Je kan deze dus tot aan het herrieniveau draaien, fijne voeding overigens.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:29
Inderdaad alleen de voedingsfan..

Anders zou je namelijk je 12V spanning naar beneden aan het regelen zijn, en dat zou de rest van je hardware nou niet echt op prijs stellen...

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 03:24 schreef Pimpimmers20 het volgende:
[afbeelding]
Ik vond deze enermax EG651P-VE FMA Fan Speed Adjustable series in de Price Watch
Deze kan je dus instellen hoe snel je fan draait maar nu vroeg mij af, is dit alleen voor de PSU fan of ook voor fan's die je in je case hebt?
Zou wel mooi zijn dan hoef ik ook geen DigiDoc5 meer te kopen.

Maar ik denk zelf dat het niet kan maar wil het toch ff voor de zekerheid vragen.
Nee je kunt niet je casefans regelen met de potmeter achterop je voeding daar regel je alleen je fan mee achterop je voeding
dan de fan die boven je CPU zit daar zit een kabeltje met stekkertje voor op je moederbord
deze wordt weer gevoed vanuit je MB maar wordt helaas geregeld door een temp sensor in e fan en kan niet geregeld worden op dat moment vanaf je MB
maar voor de rest is het een erg fijne en stabiele en STILLE voeding waar ikzelf nog geen moment spijt an heb gehad dat ik m heb aangeschaft, ondanks de prijs

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik denk dat ik deze toch maar ga aanschaven ik heb nu ook al een Enermax 550W maar dan zonder potmeter.
Ik moet nu een echte stille Pc hebben. Die andere Pcs staan op een andere kamer :) dus geen last van lawaai