Toon posts:

Frame niet zichtbaar in Netscape

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben bezig met een simpele homepage voor mezelf, nu heb ik wel een beetje HTML-ervaring en een frameset was snel in elkaar gefikst. Perfectionist als ik ben, wilde ik toch even testen of deze het wel deed in zowel Netscape als IE maar wat schetst mijn verbazing...Netscape laat alles zien behalve het onderste frame. Met IE heb ik geen problemen.

Dit is de code voor m'n frames page:
<frameset rows="*,550,*" cols="*" frameborder="0" border="0" framespacing="0" >

<frame name="top" src="shared/top.html" noresize>

<frameset cols="*,100,515,103,*" rows="*">
<frame name="utmostleft" src="shared/utmostleft.html" frameborder="0">
<frame name="left" src="shared/left.html" frameborder="0">
<frame name="middle" src="shared/middle.html" scrolling="auto" frameborder="0">
<frame name="right" src="shared/right.html" frameborder="0">
<frame name="utmostright" src="shared/utmostright.html" frameborder="0">

</frameset>

<frame name="bottom" src="shared/footer.html">

</frameset>
Er is niet een hek van de dam als dat onderste frame niet zichtbaar wordt want het was toch de bedoeling om er een leeg frame van te maken. Toch is het op een totaal zwarte achtergrond niet zo mooi om een witte balk te hebben dus als iemand de oplossing voor dit probleem weet, dan graag! :)

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Hum, ik heb het even getest met Mozilla 0.9.7 en Netscape 4.77 op Linux, maar hij deed het bij beide goed...

Kan je een link naar een online versie plaatsen zodat ik kan zien of het daar met inhoud goed gaat?

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 15:52
Op vrijdag 25 januari 2002 04:18 schreef mbravenboer het volgende:
Kan je een link naar een online versie plaatsen zodat ik kan zien of het daar met inhoud goed gaat?
idd.. Een link naar een online versie zou handig zijn. Hier doet ie 't prima met IE en Netscape 6.2 op Windows 2000 en 98SE.

...