Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Maar wacht eerst maar ff af wat een crewlid vindt.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik snap (hoop!) dat je het als 'cynisch geintje' bedoelt, maar ik vind het wel ver gaan...
In dat topic worden ook een hoop

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Edit: hmm volgens mij heb ik je sig verkeerd opgevat
Ik gooi er wel wat anders neer
Voor de nieuwsgierigen, hierbij gaat mijn afgekeurde sig in het ronde archief:
Ple o 'nas me -- [het]
(overbodige) aanduiding van een reeds uitgedrukt begrip
bijv. 'nat water', 'witte sneeuw', 'criminele allochtoon' (?)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
een domme belg (?)
een gierige hollander (?)
boeje
Verwijderd
dat is dan toch hun probleem ?Op vrijdag 25 januari 2002 03:05 schreef JvS het volgende:
Zeker met die (?) erbij, snap ik het wel, maarja.. Ik kan me voorstellen dat mensen dat niet zien... Mensen zien snel dingen niet soms..
Ben ik wel een beetje met je eens.Op vrijdag 25 januari 2002 03:46 schreef Kertje het volgende:
imho vind ik het wel kunnen, maja wie ben ik
een domme belg (?)
een gierige hollander (?)
boeje
We mogen in dit land grappen maken over belgen, fransen, duitsers, friezen etc tot we erbij neervallen, maar owee als we één woord laten vallen over een allochtone nederlander.
Het zo angstvallig mogelijk vermijden van dat onderwerp vind ik ook een soort van discriminatie.
dit is een _mening_ van mij _persoonlijk_ het is niet per definitie de mening van de Crew
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Wie heeft gezegt dat dat mag?Op vrijdag 25 januari 2002 08:47 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Ben ik wel een beetje met je eens.
We mogen in dit land grappen maken over belgen, fransen, duitsers, friezen etc tot we erbij neervallen, maar owee als we één woord laten vallen over een allochtone nederlander.
Het zo angstvallig mogelijk vermijden van dat onderwerp vind ik ook een soort van discriminatie.
Hier sluit ik me bij aanOp vrijdag 25 januari 2002 08:54 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
Wie heeft gezegt dat dat mag?

Ach, verwijder eerst de balk uit je eigen oog voordat je splinters uit mijn oog haalt zou ik willen zeggen.Op vrijdag 25 januari 2002 08:54 schreef NoordGestoord het volgende:
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
OEI!Op vrijdag 25 januari 2002 10:45 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Ach, verwijder eerst de balk uit je eigen oog voordat je splinters uit mijn oog haalt zou ik willen zeggen.
En Oscar the Grouch slaat keihard terug...dit word een knock out..
* BreadFan denkt dat NoordGestoord het als geintje bedoeldeOp vrijdag 25 januari 2002 10:45 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Ach, verwijder eerst de balk uit je eigen oog voordat je splinters uit mijn oog haalt zou ik willen zeggen.
Aangezien hij Friezen accentueerde, en hij uit Heerenveen komt.
Slimme ventOp vrijdag 25 januari 2002 11:27 schreef BreadFan het volgende:
[..]
* BreadFan denkt dat NoordGestoord het als geintje bedoelde
Aangezien hij Friezen accentueerde, en hij uit Heerenveen komt.
Je zou een goede Fries kunnen worden
Verwijderd
ik zou niet weten waarom een grapje niet mag, ik vind het persoonlijk helemaal niet erg als een belg een grapje over een hollander maakt, kan er meestal wel om lachen...Op vrijdag 25 januari 2002 08:54 schreef NoordGestoord het volgende:
[..]
Je lacht ze uit bedoel jeOp vrijdag 25 januari 2002 12:32 schreef Kertje het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom een grapje niet mag, ik vind het persoonlijk helemaal niet erg als een belg een grapje over een hollander maakt, kan er meestal wel om lachen...
Ik vind de sig wel grappig, maar voor op GoT niet gepast.
Je pleonasme klopt ook niet. Uit het artikel blijkt dat 99% van de overvallen gepleegd is door allochtonen. Het zou in jou geval dus een allochtone crimineel moeten zijn.Ple o 'nas me -- [het]
(overbodige) aanduiding van een reeds uitgedrukt begrip
bijv. 'nat water', 'witte sneeuw', 'criminele allochtoon' (?)
Het artikel zegt namelijk niet dat alle allochtonen crimineel zijn, echter wel dat bijna alle 'criminelen' in Rotterdam allochtoon zijn.
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Jeetje, tuurlijk mag dat, ik had misschien in koeieletters erbij moeten zetten dat het een grapje was..Op vrijdag 25 januari 2002 12:32 schreef Kertje het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom een grapje niet mag, ik vind het persoonlijk helemaal niet erg als een belg een grapje over een hollander maakt, kan er meestal wel om lachen...