• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Simpele vraag: bestaan er ook MP3 spelers met ingebouwde radio? Een andere optie is die nieuwe nokia 5510 telefoon met ingebouwde MP3 speler en FM radio, maar die is wat prijzig (350$ ofzo).

In de search kon ik geen mp3 speler vinden met radio, terwijl het zo simpel lijkt.. gewoon een extra chipje dr in.. mn huidige walkman heeft ook radio en dat gebruik ik toch wel vaak. En even een MP3'tje uploaden is toch handiger dan MP3's op bandje zetten..

Verwijderd

De DMB+ van MPIO heeft radio, is uitbereidbaar met SMARTMEDIA en kan via linein mee opgenomen worden zonder tussenkomst computer. Deze is er met 64MB en 128MB.
http://www.mpio.com
Deze kan ik binnenkort leveren! Mail me even als je prijzen wilt weten.:)

• Palomar
  • Niet online
je hebt geen emailadres ingevuld... maar aan wat voor prijs moet ik dan ong. denken? Ik heb nl. het idee dat een radio alleen wordt meegeleverd bij de allerduurste modellen.. ik heb er zo'n 150€ voor over maar dat lijkt me te weinig..

Verwijderd

Creative Nomad II (niet de C versie).

Deze is helaas niet in Nederland te koop.

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 10:57 schreef Vrijbuiter_uno het volgende:
Deze is helaas niet in Nederland te koop.
jah, dat schiet ook niet op ;) Ik heb al wat bekeken op MP3shoppers.nl en http://www.portablegear.nl/reviews-voorkeuren-mp3.htm maar alle MP3 spelers met FM radio zijn niet in NL te verkrijgen.. en ik wil dan ook nog 1 met memory en niet met cd-tjes..

Verwijderd

Ik heb een mailtje naar rickh@home.nl gestuurd

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 11:03 schreef rick_h het volgende:

[..]

jah, dat schiet ook niet op ;) Ik heb al wat bekeken op MP3shoppers.nl en http://www.portablegear.nl/reviews-voorkeuren-mp3.htm maar alle MP3 spelers met FM radio zijn niet in NL te verkrijgen.. en ik wil dan ook nog 1 met memory en niet met cd-tjes..
Schiet niet op?? Hoezo.... internet = verder dan NL grens = in USA bestellen? Maar voor 150 € kom je niet ver als je er een met radio wil.

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 11:10 schreef Macklion het volgende:
Ik heb een mailtje naar rickh@home.nl gestuurd
heb hem ontvangen :) kan alleen nog niet replyen omdat ik op school zit.
Op vrijdag 25 januari 2002 11:33 schreef Vrijbuiter_uno het volgende:

[..]

Schiet niet op?? Hoezo.... internet = verder dan NL grens = in USA bestellen? Maar voor 150 € kom je niet ver als je er een met radio wil.
ja ok, maar ik bestel liever niet voor zo'n redelijk groot bedrag iets online in het buitenland..

maar voor 150euro kom ik idd denk ik niet zo ver.. maar meer wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven..

Verwijderd

de jazpiper op mp3man.nl

Verwijderd

ja ik wilde net zegge
er izjn genoeg mp3players met fm radio in nederland.
ik zelf hbe de jazpiper(64mb voice recording fm radio).
hij was vorig jaar 500gld dus zal nu wel goedkoper zijn.
volgens mij moet er smart media cards in,

mzzls

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 12:46 schreef rick_h het volgende:

[..]

heb hem ontvangen :) kan alleen nog niet replyen omdat ik op school zit.
[..]
Daar heb je toch twigger voor ?

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

pffffffffffft, als er iets is wat nauwelijks werkt is het twigger wel :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op zaterdag 26 januari 2002 17:46 schreef Acolyte57 het volgende:
pffffffffffft, als er iets is wat nauwelijks werkt is het twigger wel :)
True, true :)

Verwijderd

nokia 5510 is in de aanbieding in rotterdam voor 150 euro prepaid

ikke heb hem lkkr met abbonoment :D

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2002 14:45 ]

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

die iRiver 350 kan 't volgens mij ook :)

Specs

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Masterdam schreef op 09 December 2002 @ 14:45:
die iRiver 350 kan 't volgens mij ook :)
Ja maar de ontvangst is ook niet al te best.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 14:44:
nokia 5510 is in de aanbieding in rotterdam voor 150 euro prepaid

ikke heb hem lkkr met abbonoment :D
Welke zaak is die Nokia in de aanbieding? Heb je er een URL van?

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

??? waarom openen we een topic van JANUARI ???

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-02 19:32
De Iriver heeft ingebouwde radio

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

ikzelf heb de iRiver iMP 350 en die kan zowat alle cd's afspelen enzo en heeft een FM radio aan boord met alle toegekende frequenties (88.0 ~ 108.0 ofzo).

Maar ik moet er wel bijzeggen dat veel fabrikanten het erbij doen als EXTRA. Ze ontwikkelen het dus niet zo goed door als het mp3 gedeelte waarvoor ie uiteindelijk bedoeld is natuurlijk. Beschouw het als een extraatje bij je speler.

En over de ontvangst lopen de meningen uiteen. Ik moet eerlijk toegeven zodra je in een wat minder dichtbevolkt gebied komt (op het water bijvoorbeeld of op het platte land waar weinig huizen staan) hij het meestal beter doet. Ik zeg meestal omdat ie soms ook (gek genoeg) alleen maar stoort als een gek :S. Je zult het dus eerst moeten testen...

Verder kan ik je hem alleen maar aanraden het is een fantastische speler en in ieder geval met een ingebouwde FM radio die het redelijk goed doet als je je bedenkt dat het niet meer dan een leuke feature is, meer niet. Kijk eens op www.mp3cdspeler.nl. Nederlandse importeur, zeer professionele zaak en snelle levering. Zit een jaar fabrieksgarantie op.

Verwijderd

De mp-man F60 is een zeer goede mp3 speler met ingebouwde radio. Met de nieuwste firmware hiervan is het zelfs mogenlijk om dat wat je op de radio luistert te recorden en vervolgens later nog eens te beluisteren of up te loaden naar je pc. Voor de rest heeft ie ook erg handige functies zoals zelf-in-te-stellen presets; voice recording (tot 38 uur); ID3-Tag info op display en je krijgt er een ab bij, ook altijd handig. Hij word geleverd met standaard 64 mb (uitbreidbaar tot 128) en is gewoon bij dixons te koop.

De prijs van dit dingetje bedraagt helaas wel zo'n 220 euro, maar dat valt eigenlijk nog wel mee als je nagaat dat ik em een maandje geleden voor 250 euro heb gekocht :). Kijk voor meer info op: http://www.mpman.com/e_image/eng_product007.asp#.

Afbeeldingslocatie: http://www.mpman.com/e_image/product/product60/f60.jpg
Pagina: 1