Toon posts:

Zwarte balken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een DVD afspeel dan krijg ik deze niet op fullscreen gedisplayed. Ik heb dan nog steeds zwarte balken aan de onder en bovenkant terwijl ik wel een breedbeeld-tv heb:(. Ik heb al wel geprobeerd om dit software-matig op te lossen, maar het lukt mij niet. Heeft iemand suggesties.

Het gaat om een Asus 8200 T5 en dus als tool asusdvd 2000.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

als je het in de meegeleverde tool niet kunt veranderen dan ben ik bang dat het niet anders kan, of?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

De meeste DVD films zijn wide screen en hebben die zwarte balken vanzelf. Als je dit gaat uitrekken, dan ziet het er niet meer uit.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Als je wilt dat je hem helemaal gevuld krijgt moet je of op je tv het beeld uitrekken (wat kan bij widescreens) maar ja dan verlies je vaak de normale breedte en groote en ziet het er niet meer uit. Wat je eigenlijk moet doen is hem dan in de breedbeeld stand zetten (dan houd je nog steeds de zwarte balken) want daar zijn ze voor bedoeld dan wordt het beeld zeg maar nog verder uitgerekt en krijg je de normale proporties. Als je die zwarte balken helemaal weg wilt hebben zul je helaas een dvd moeten kopen zonder widescreen of een software player die niet automatisch alles op widescreen speelt bv. Power DVD

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de suggesties. Ik zal binnenkort powerdvd even gaan proberen. Misschien dat daarmee wel fijn beeld verkregen wordt, want ik vind het niet echt tof dat maar de helft van de hoogte van mijn tv wordt benut.