Toon posts:

Netmeeting/MSM + alcatel 'update'

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of het inmiddels al iemand gelukt is om zijn Netmeeting en het versturen van bestanden via MSM weer aan de praat te krijgen nadat hij zijn Alcatel 'geupdate' heeft (De bekende hack).

PLEASE, ga nou niet verwijzen naar dat topic van meer dan 30 (!) pagina's, want daar staat geen oplossing in.

PLEASE, ga me ook niet verwijzen naar het technet-artikel, dat ken ik ook..

Volgensm ij moet het werken, want op m'n werk gaat het ook gewoon, en daar wordt al het verkeer ook geNAT door een firewall. Ok, het is softwarematig, maar het effect blijft hetzelfde ?

Graag alleen oplossingen, en geen vervelende opmerkingen. Als ik die wil, ga ik wel met m'n broertje voetballen, ok ?

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41
...en geen vervelende opmerkingen. Als ik die wil, ga ik wel met m'n broertje voetballen, ok ?
Om 00:33 :?

;)

Maar anyway...

Ik heb hier precies hetzelfde probleem en ben hier ook wel benieuwd naar.
Ik draai trouwens een SmoothWall en laat m'n Alcatel gewoon alles doorsturen naar SM. Maar Smoothwall laat toch alles boven 1024 gewoon door ?

Verwijderd

Topicstarter
:) Okee, mee eens.. Misschien is half een middernacht een beetje teveel van het goede, maarja, je snapt m'n strekking !

Verwijderd

Msn 5 is de oplossing!

At your service en voor Netmiet poort 522 389 en 1300 opengooien

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Ik kan niets anders doen dan je doorsturen naar deze faq: Het Grote Poortmappingsverhaal

Als het op die manier niet werkt, is het gewoon niet mogelijk met het gehackte modem.

Dit topic is gesloten.