"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd
Maar hoe dan ook, er is uiteraard geen enkel programma dat dit soort dingen er gewoon voor je uitpoept. Tekentalent is toch wel het minste gereedschap wat je nodig hebt, en met potlood en papier kan het ook.
illustrator is qua tekentools natuurlijk een goeie optie maar heeft geen tijdlijn
ga ik toch maar veel tijd vrij maken voor flash, was ik eigenlijk toch al mee bezig.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd
Download hier maar wat deze killer combo in staat is.
Je hebt als voordeel dat je door 3D environments kunt animeren.
Waardoor veel indrukwekkendere animatie mogelijkheden mogelijk zijn dan met flash.
http://www.pocketmovies.net/detail_227.html
Het is niet makkelijker dan flash, maar de mogelijkheden zijn onbepert, het duurt ff voordat je het doorhebt, maar het eindresultaat is dan ook verbluffend.
Verwijderd
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers