MoH:AA iso was beta :o)

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Kijk maar eens hier wat ze erover te zeggen hebben: http://www.gamers.nl/nieuws/11432 :)
Moet iedereen of opnieuw downen, of kopen :) Maar als je hem nu nog speelt moet je hem eigenlijk wel gaan kopen lijkt me :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Wat er ook rond ging was dat het spel daar door ook vertraging van een week had.
Hij zou nog niet klaar zijn, ISO was er allang.
Maar hoe verklaar je dan het feit dat ie al gold was :?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-01 18:57
[topic=391092/1/250]

Wat zou er nou met dit topic gaan gebeuren :? ;)

There is no magic.

• Pewwy
Op vrijdag 25 januari 2002 00:21 schreef The_Will het volgende:
[topic=391092/1/250]

Wat zou er nou met dit topic gaan gebeuren :? ;)
Heb hem al zelf gemeld in SU |:( Zat weer eens niet op te letten...

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op vrijdag 25 januari 2002 00:19 schreef Just_Johnny het volgende:
Kijk maar eens hier wat ze erover te zeggen hebben:http://www.gamers.nl/nieuws/11432 :)
Moet iedereen of opnieuw downen, of kopen :) Maar als je hem nu nog speelt moet je hem eigenlijk wel gaan kopen lijkt me :)
Ja en?? alsof er duidelijk merkbare verschillen tussen de beta en de final in het spel merkbaar zijn |:(

Voor die paar bugfixes waar ik toch niks van gemerkt heb gaat echt niemand 'm opnieuw downen.. Lekker dom..

Verwijderd

Heb hem al wel uitgespeeld , maar koop hem zowiezo , die makers verdienen het om veel spellen te verkopen , zo kunnen ze weer werken aan een opvolger 8-)

Trouwens internet gaat hier echt supppeeerrrr traaaaag (@Home Deventer)

• Kokkers
  • Laatst online: 12:37
Wist ik niet, het verschil tussen de 2 versies is dus nog niet helemaal duidelijk?

Nog even een paar opmerkingen over MOH:AA:

-Wat is dit spel zwaar zeg op een open map met 12 man of meer!!!GF3, AMD TB@1350mhz)

-Waarom heb ik nog niemand gehoord over het feit dat er zoveel mensen cheaten in MP (ligt aan serveradmins uiteraard) maar is dit nog niet serverside uit te schakelen ofzo?

Wil eigenlijk geen slapende honden wakker maken maar vroeg het me zo onderhand wel af.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 22:38
yup, da wist ik al die tijd ook al wel, maar er zit toch geen verschil in, alleen je kan hem niet patchen, boeie, dit spel is wel 45 euro waard!!!

• Pewwy
Meld ik hem zelf aan in SU omdat er al een topic hierover gesloten was, is mijn melding opeens weg :?

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11-2025
ja, ik las t ook al, vette pech, fik ik m al nog een keer (Doe ik tenslotte met LOTR ook regelmatig, hoewel alleen goede kwali natuurlijk, maar je streeft toch naar het beste uiteraard :))

geef ik die andere wel weg ofzo....

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op vrijdag 25 januari 2002 00:33 schreef Just_Johnny het volgende:
Meld ik hem zelf aan in SU omdat er al een topic hierover gesloten was, is mijn melding opeens weg :?
Dan mag dit topic blijkbaar..

[topic=391140/1/50]

• The Will
Probably of vergeten een slotje er op te gooien, of hij is in de war met het vorige topic die al wel gedaan is, of hij is niet wakker ;)

There is no magic.

• Paquito
  • Niet online
Boeie.
gamers.nl maakt weer van een mug een olifant.
Net of je een verschil merkt, die files zijn een paar 100KB groter.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Blegh, boeiend. Leuk spelleke voor eventjes, maar sowieso geen blijver... Voor mij althans. Beta of geen beta... Ik ga hem deze week toch deleten.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• The Will
Ik waarschijnlijk ook ja, neemt te veel ruimte in. En verder is het idd niet zo leuk. Ik speel het ff uit en probeer de multi ff op een LAN en dan houdt het waarschijnlijk wel op. Als de multi echt errug leuk is dan koop ik um wel. Maar ik vrees dat dit voor mij gaat eindigen, net als RTCW, als ik het in single player heb uitgespeeld.

There is no magic.

Verwijderd

hehe.. Voor mij begint het pas. RTCW met kameraden over het net spelen is het gaafste dat er is. Dat schijffie ga ik helemaal grijs draaien. En wat betreft MOH:AA. Ik heb de beta en das wel voldoende. Nergens voor nodig om MOH:AA over het net te spelen, aangezien ik RTCW al heb. Morgen hebben (edit: oeps vandaag! Wat vliegt de tijd :P)we een war tegen [FD-NL] (clan van Intimidate)...die stakker gaat eraan mwoehahaha. Zoals je ziet beleef ik veel lol met RTCW online :) Hetzelfde wat jij hebt met CS CaptainPervert.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Mja kweenie, ik vind de naar voren rennen - schieten - doodgaan - respawnen - overnieuw naar voren rennen - gameplay gewoon niet leuk.

Helaas is die shitgameplay eerder regel dan uitzondering in multiplayershooters...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

hehe misschien zegt dat wel wat over je gamerskwaliteiten....Als je met een groep speelt, wordt je gerecovered door een medic, je krijgt ammo van een lietenant, een soldier is er om je te ondersteunen en in sommige levels is de engineer erg belangrijk. Heb je wel eens in teamverband RTCW gedaan? Dat is toch andere koek dan rennen .. doodgaan .. respawnen .. rennen ..doodgaan. Ok ja je rent en ja je gaat dood en ja je respawnt, maar die periode duurt tenminste langer dan dat je in je eentje Rambo gaat spelen tegenover een overmacht. Zo krijg je ook meer plezier in het spel, omdat je erg gauw wordt gerecovered. En dus geen 20 seconden of meer wachten..

Als je het goed speelt, is het zelfs mogelijk om het hele potje door te komen zonder dood te gaan. Je gaat gewoon met zn tweetjes. Medic en Lieutenant. De 1 geeft ammo de ander medkits.

• Saekerhett
  • Laatst online: 27-01 15:38
Mjah ik heb hem al uitgespeeld, en ik heb er geen 50 Euro ofzo voor over om multiplayer te kunnen doen, simpelweg omdat ie niet zo heel goed draait op mijn peeceetje :'(

• M@NIC
Op vrijdag 25 januari 2002 08:00 schreef Saekerhett het volgende:
Mjah ik heb hem al uitgespeeld, en ik heb er geen 50 Euro ofzo voor over om multiplayer te kunnen doen, simpelweg omdat ie niet zo heel goed draait op mijn peeceetje :'(
Niet :?
Check m'n sig, ik draai alles op full, 1024x768 op 32bit.
Toch vreemd, net zoals die F1 2001 (of 2002 kan ook) die draaid weer voor geen meter op de mijne |:(

Verwijderd

Ik dacht hem gedownload te hebben maar het bleek Black and white te zijn :(

• M@NIC
Op vrijdag 25 januari 2002 09:05 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik dacht hem gedownload te hebben maar het bleek Black and white te zijn :(
Kopen man! 8-)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-01 20:14

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dit topic mag net zo min als die andere.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.