Farting is Futile
hahahahahahaha !!!Op vrijdag 25 januari 2002 01:05 schreef _Dennizz_ het volgende:
compaq kun je maar op 1 manier goed moddenmaar dan moet je minstens op 15 hoog wonen
ROTFLOLPIMP !!
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Waarom heb je als outtake 2x een 9cm fan? eentje is meer dan genoeg, en je molt op deze manier alleen maar je fans.
[/Als ik het goed zie]
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Ik zal heel eerlijk zijn, de buitenkant vind ik absoluut niet mooi, de binnenkant heb je netjes gedaan..
Gaat niet helemaal lekker vandaag
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Verder netjes bekleed aan de binnenkant.
Verwijderd
Er is inderdaad maar 1 oplossing voor compaq computers: van heel hoog van een gebouw afgooien.
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Maar het is toch wel een toffe mod geworden hoor :d
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
en vooral dat hele binnenwerkt lekker laten knarsen!!!
Verwijderd
Verwijderd
leuke grap Jo, jou kast is minstens zo bijzonderOp vrijdag 25 januari 2002 00:36 schreef Mr_InspecToR het volgende:
Tja uhmm echt uhh zwart en Compaq
Als ik het een beetje begrijp is alleen de kast nog van compaq, en de inhoud niet meer... Volgens mij dient deze pc als server, of zit ik fout?
* Beekforel moet z'n prosignia 500 @100Mhz
Verwijderd
maar wel een kwel modje alleen ik zou hem wel een andere kleur geven en als hij toch in een kast staan en je kan er toch nie inkijken waarom heb je dan anti hakkie tjakkie weg is vinger dingen erin zitten???
en heeft iemand zijn kast al gesloopt
Deze kast kon ik meenemen van mijn werk, ik had toch een kast nodig dus waarom niet
Hij is inderdaad behoorlijk zwart geworden, voorkant had misschien wat witter gemogen, maar ik ben er tevreden over.
Hij is nauwelijks te horen en temp wordt max 55C, doordat airflow voldoende is. Die extra fan achterop had ik nog over dus waarom niet.. @5V hoor je die 2 nauwelijks.
Farting is Futile
Verwijderd
ja dat miste ik nou een raampje met licht ik kon er ff niet op komenOp vrijdag 25 januari 2002 14:17 schreef MavRick het volgende:
/me vindt um erg zwart, raampje misschien? Met licht?
Verwijderd
Die groene strook is voor het bevestigen van je hdd's en cdroms e.d. Die "klik" je er in zegmaar. Een van de weinige HANDIGE eigenschappen van een Compaq DeskproOp zaterdag 26 januari 2002 00:23 schreef tjetta het volgende:
Ziet er wel nice uit, maar wat is die groene strook?
Grinn Compaq zelf vond het ook wel wat, want de nieuwe lijn is zwart/grijs