Ik wil mijn Casema verbinding sharen en gebruik daar winroute pro voor. Alleen werkt mijn i-net verbinding niet meer op het moment dat ik winroute start. Dit is wat ik al gedaan heb:
- twee NICs in de server pc douwen
- eerste NIC voor Casema heeft geen tcp/ip protocol (staat in de readme van mijn RASPPPoE dinges)
- tweede NIC heeft ip adres 192.168.1.1, DNS uit, geen default gateway
- NIC in client pc heeft ip 192.168.1.2, gateway 192.168.1.1 en DNS 192.168.1.1
Ik heb drie interfaces in winroute:
mijn NIC van Casema, waarbij NAT aanstaat. De NIC voor de LAN, geen NAT. En RAS (heet line1, zal wel default naam zijn ofzo), met NAT ook aan. Ik heb NAT voor beide aan en beide uit, of een van beiden aan geprobeerd. Niets werkt, en altijd als ik het programma start raak ik mijn internet connectie kwijt. Ook als ik het weer afsluit. Op de client pc doet ie ook niks btw.
- twee NICs in de server pc douwen
- eerste NIC voor Casema heeft geen tcp/ip protocol (staat in de readme van mijn RASPPPoE dinges)
- tweede NIC heeft ip adres 192.168.1.1, DNS uit, geen default gateway
- NIC in client pc heeft ip 192.168.1.2, gateway 192.168.1.1 en DNS 192.168.1.1
Ik heb drie interfaces in winroute:
mijn NIC van Casema, waarbij NAT aanstaat. De NIC voor de LAN, geen NAT. En RAS (heet line1, zal wel default naam zijn ofzo), met NAT ook aan. Ik heb NAT voor beide aan en beide uit, of een van beiden aan geprobeerd. Niets werkt, en altijd als ik het programma start raak ik mijn internet connectie kwijt. Ook als ik het weer afsluit. Op de client pc doet ie ook niks btw.