Wanadoo premium binnenkort goedkoper?

Pagina: 1
Acties:

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
He gasten ik was net aan het rondsnuffelen op de wanadoosite en ik zat dit staan bij de wanadoo premium gedeelte.

=========================================================
Onbeperkt internetten voor een vast bedrag van 45,00 ( 99,17) per maand* (inclusief de huur van het benodigde modem)
*Geldig tot 1 mei 2002 (na 1 mei 2002 29,95 (fl 66,-))

Begrijp ik dit nou goed????? Is de premium abo vanaf 1 mei 2002 nou 29,95. Ik hoop het wel. Ik heb nu nog namelijk de broadband basic pakket voor 27,54

Assume there are no rules and it's one big free for all

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 24 januari 2002 23:44 schreef Yilkee het volgende:
Onbeperkt internetten voor een vast bedrag van 45,00 ( 99,17) per maand* (inclusief de huur van het benodigde modem)
*Geldig tot 1 mei 2002 (na 1 mei 2002 29,95 (fl 66,-))
Nee helaas: dat bovenste is premium, (en die prijs blijft)
dat onderste is basic: nu €27,50 en wordt €29,95 per mei.

Sorry......

Verwijderd

zou premium btw ook niet duurder moeten worden?

kpn bood zelfs 512/64 aan toen er werd gezegd dat ze te goedkoop waren, en casema premium is 512/128

• Alpha-sphere
Mogen ze wel wat duidelijker zijn zeg.
Het stond allemaal bij de Premium pagina dus ik dacht premium wordt goedkoper. Ook lomp

Hier is de url
http://www.wanadoo.nl/abonneren/cable-premium.html

Verwijderd

staat er inderdaat niet echt duidelijk :?, je zou zeggen dat ze na 1 mei goedkoper worden, dat is wat ik er uit opmaak

Verwijderd

Enige weken verder.... prijzen nu wel (tijdelijk ?) gedaald.... lees het volgende

[quote]
Nu tijdelijk korting op Wanadoo Cable Broadband Basic en Broadband Premium!
Als u vóór 1 november 2002 een nieuw abonnement afsluit voor Broadband Basic dan betaalt u een jaar lang slechts € 27,95 per maand. Daarnaast wordt uiterlijk 1 oktober de snelheid van Wanadoo Cable Broadband Basic verhoogd naar 150/32 kbit/s. Dus nog sneller internetten voor een lager vast bedrag per maand. Voor Broadband Premium betaalt u een jaar lang slechts € 39,95 i.p.v. € 45 bij inschrijving voor 1 november a.s. Voor zowel Broadband Basic als Broadband Premium geldt: Niet goed? Geld terug! Maar dat is nog niet alles: u krijgt ook korting op de installatiekosten. Basisinstallatie kost nu € 68 en voor volledige installatie betaalt u € 136. De actie loopt tot 1 november 2002.
[...]

Geen gekke actie...

Verwijderd

En voor een lite ADSL verbinding betaal je maar euro 29,95 per maand... :)

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 17:13
maar bij asdl zijn de installatiekosten vaak een stuk hoger... :)

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Wacht effe... Zojuist stond er zo'n knakker van Casema aan de deur die het over deze aktie had. Gister kreeg ik ook de folder. Wat hij me vertelde is dat de KPN binnenkort de prijzen voor ADSL weer gaat verhogen met 11 to 17 % :?

Daar sta ik even van te kijken want ik heb er nog nergens iets van gehoord.

Als dat zo is, ga ik bijna zeker over van mijn huidige ADSL Comfort via Planet over naar Wanadoo Cable. Ik vraag me alleen af of die premium van 512 down en 128 up bij Wanadoo gegarandeerd is ???

Hoewel KPN de snelheid van 512 kb down met 50% verhoogd in januari naar 768 kb, kan ik het toch niet hebben als ze de prijzen ook weer gaan verhogen |:(

Van Planet wordt ik ook ziek. Deze week geregeld eenslechte verbinding gehad zie ook hier: [rml][ Planet ADSL] Ping is hoog, download is laag[/rml] Bovendien heeft Planet sinds kort omdat ze "de enige provider in Nederland zijn die korting geeft" Mijn vaste klantenkorting afgepakt en er een aalmoes voor terug gegeven als dank dat ik Planet bijna drie jaar als provider heb..

Dus:

Wie kan iets zeggen over de gegarandeerde snelheid van Wanadoo en over de eventuele verhoging bij KPN ??

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• Alpha-sphere
Ik heb wanadoo premium en ga altijd 64kb per sec. Niet zoals ADSL die 64kb belooft en maar 50kb per sec gaat

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:32
Alpha-sphere schreef op 11 oktober 2002 @ 21:46:
Ik heb wanadoo premium en ga altijd 64kb per sec. Niet zoals ADSL die 64kb belooft en maar 50kb per sec gaat
Dat komt omdat de downstream van Wanadoo Premium geen 512 kbit is, maar 640 kbit...

En de max van ADSL Basic is niet 50 kB/s, maar 56-57 kB/s...

• Alpha-sphere
Op de site van Wanadoo staat 512/128 Kbit/s en gasten die ik ken met ADSL gaan 50Kbit/s en echt max 53kbit/s

Waarom denk jij dat wanadoo 640 Kbit downstream heeft

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
DAMN Wanadoo, hier in Den Haag wacht ik al 3 maanden op mijn Wanadoo Premium abbonoment!!!!!

DAMN, heb nu nog steeds Wanadoo Basic (nee geen Broadband basic maar echte Basic met down van gemmiddeld 6kb :'( )

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:32
Alpha-sphere schreef op 12 oktober 2002 @ 00:15:
Op de site van Wanadoo staat 512/128 Kbit/s en gasten die ik ken met ADSL gaan 50Kbit/s en echt max 53kbit/s

Waarom denk jij dat wanadoo 640 Kbit downstream heeft
Ik meen me toch sterk te herinneren dat Casema/Wanadoo ergens vorig jaar zomer de downstream van het Premium-abonnement heeft verhoogd naar 640 kbit. Ik heb er via groups.google.com nog wel een paar berichten over kunnen vinden, maar niks "officieels". Misschien zijn er nog Casema-gebruikers die hier meer van weten?

• Alpha-sphere
Ik mer er in ieder geval niks van hoor. Als het verhoogd is naar 640Kbit dan zou ik 80KByte moeten gaan en dat heb ik nog nooit gehad.

Pagina: 1