een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Mooi, laat je ons dan nu met rust?Op donderdag 24 januari 2002 23:35 schreef chucky666 het volgende:
ik heb het wel gehad hier
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik nog nietOp donderdag 24 januari 2002 23:35 schreef chucky666 het volgende:
ik heb het wel gehad hier
Verkeerde FAQ somsOp donderdag 24 januari 2002 23:35 schreef chucky666 het volgende:
zoals ik al zei: IK HEB DE FAQ AL GELEZEN.
De laatste tijd worden er erg veel topics geopend die direct op slot gaan omdat ze heel makkelijk terug te vinden zijn. Hoe minder topics er in de topiclijst staan hoe sneller je antwoord op je vraag hebt (je topic zakt minder snel weg in de massa). Daarom is het belangrijk om wat te dingetjes te weten voor je een topic opent.
1 De FAQ van V&B is het startpunt van je zoektocht, hierin staan de meest voorkomende vragen, links naar diverse sites waar veel info te vinden en wat interessante dingen die altijd leuk zijn om te weten.
2 Kijk de topiclijst door of er niet al een topic over je onderwerp staat, de meeste problemen/vragen komen op hetzelfde moment voor (nieuwe videokaart die op de markt is, nieuwe drivers)
3 Kijk dan met de search en eventueel de Onno-search of er niet al iets over je probleem/vraag bekend is. Wil je iets over een stuk hardware weten moet je altijd eerst even op tweakers.net kijken, daar staan zakken vol met reviews over heel veel hardware.
Ga trouwens niet hele verhalen in de searchbox invullen, maar een paar woorden is genoeg. Probeer ook woorden die hetzelfde betekenen (scherm, monitor, beeldbuis bijvoorbeeld). Als je zoekresultaten te groot zijn is het vroeg genoeg om meer zoekwoorden in te vullen.
Vind je dan nog niets kan je altijd nog even met Google kijken, Google vindt vaak antwoord op de gekste dingen.
4 Nog niets gevonden? Dat kan, dan is het pas tijd om een topic te gaan starten.
-een duidelijke topictitel is het belangrijkste van je topic. Dingen zoals HELP ME!!!, AAARGGH)@&*@#$% slaan veel mensen over. Zorg dat je topictitel je vraag samenvat, je krijgt hierdoor eerder antwoord op je vraag omdat mensen direct zien waar het over gaat en je helpt je medetweakers in de toekomst, zij vinden met de search makkelijker antwoord op hun vraag als er een duidelijke topictitel staat.
-Dan zijn we aanbeland bij de inhoud van het topic
De praktijk wijst uit dat vage topics veel minder vaak opgelost worden dan topics waar het meteen duidelijk is wat er aan de hand is.
Op donderdag 24 januari 2002 23:38 schreef Exirion het volgende:
Mooi, laat je ons dan nu met rust?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat ik dan niet snap is dat chucky666 hier een topic opent in LA om zijn korte verhaal/klacht te laten horen, er komen wat reacties maar van chucky666 ontbreekt ieder spoor.
Als je een eigen topic opent waar reacties op komen dan check je deze toch geregeld
Zijn andere topic stond ook voor lange tijd open maar geen reactie van chucky666, deze is dicht gegaan maar nu hebben we dus een deel 2.
Dat zie je steeds vaker dat users een topic openen in LA en er vervolgens niet meer op reageren, maar goed het zal allemaal wel duidelijk zijn.
Ik weet het anders ook niet, mijn bed wacht op mij
Als je een eigen topic opent waar reacties op komen dan check je deze toch geregeld
Zijn andere topic stond ook voor lange tijd open maar geen reactie van chucky666, deze is dicht gegaan maar nu hebben we dus een deel 2.
Dat zie je steeds vaker dat users een topic openen in LA en er vervolgens niet meer op reageren, maar goed het zal allemaal wel duidelijk zijn.
Ik weet het anders ook niet, mijn bed wacht op mij
Chucky, ik ga het bij jou ook maar toepassen. Volgende keer dat je in LA komt klagen dat je het al gelezen hebt, en het overduidelijk niet gedaan hebt, krijg je een officiele waarschuwing... Ik sluit je topic ECHT niet voor niets hoor 
Dit was je vraag:
hoever kan ik mijn videokaart overklokken
Dit was je vraag:
en dit staat in de FAQ:Ik heb dus zeer binnenkort een gainward geforce3 ti 450 golden sample
maar nu was mijn vraag:zijn er hier meer mensen met dit kaartje, en tot hoe ver hebben jullie hem gekregen
en gebruiken jullie dan de detonater of de gainward drivers + tools
100% faqwerk dusDat blijft toch echt een kwestie van uitproberen, telkens een stapje hoger, een tijdje 3d Mark testen om te kijken of alles stabiel loopt. Ga je paarse en groene vlekken zien zit het geheugen van je videokaart aardig aan zijn max. en is het slim een stapje lager te gaan. Om te zien of je core aan zijn max zit is wat lastiger, dat is een kwestie van uitproberen, ga met kleine stapjes omhoog, als je systeem crasht tijdens het 3d Marken is het verstandig een stapje terug te doen. Je core overklokken heeft trouwens met nVidia kaarten erg weinig nut, maar daar kom je wel achter tijdens het benchen . Het is net als met cpu's, je kan geluk hebben en ver kunnen overklokken of het tegenovergestelde.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
zoals ik zei dat had ik dus al gelezenOp vrijdag 25 januari 2002 01:59 schreef JvS het volgende:
Chucky, ik ga het bij jou ook maar toepassen. Volgende keer dat je in LA komt klagen dat je het al gelezen hebt, en het overduidelijk niet gedaan hebt, krijg je een officiele waarschuwing... Ik sluit je topic ECHT niet voor niets hoor
Dit was je vraag:
[..]
en dit staat in de FAQ:
[..]
100% faqwerk dus
ik vroeg dus alleen naar de ervaring met deze kaart van andere hier.
en ik snap nog steeds niet wat er verkeerd aan is
ik weet ook wel hoe ik hem kan overclocken enzo, maar het ging mij er meer om wat ongeveer het gemidelde was dat andere halen
ik had van te voren al de faq en de search gebruikt,ik heb ook op tweakers.net gekeken en google gebruikt
hier werdt ik dus niet echt wijzer van
ik had al het 1 en ander over deze kaart gevonden, en ook over het oc'en ervan.
maar ik kwam dus nergens tegen op hoeveel die nou standaard liep(zelfs niet op de gainward site),en wel dat ze hem oc't hadden maar niet tot hoever
maar als je dat hier dus niet eens meer mag vragen, vraag ik me af wat het nut van deze forum is
en waarom ik dus niet reageerde was omdat ik wel ff genoeg had van dit forum
en ik klaag nog steeds, dus krijg ik nu een ow
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Pagina: 1