HE DVD speler 2.0 - SG

Pagina: 1
Acties:

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 16:45
Ik kwam deze DVD speler tegen op de site van Shop.nl:

Home Electronic

* Speelt : DVD, MP3, VCD&CD
* PAL NTSC compatible
* Multi-Angle
* Kinderbeveliging
* Ondersteunt 32 talen
* Eigen scherm formaat kiezen
* S-video & CVBS ouput
* Net nieuw op de Nederlandse markt
* Full Screen OSD (volledig menu op het scherm)

Mijn vragen:
1. Kent iemand uberhaupt het merk ? (Zoeken bij Google leverde niets op)
2. Heeft iemand ervaring met deze speler ? Zo ja:
- Speelt deze ook CD-R (eventueel CD-RW) af ?
3. Kan iemand iets vertellen over de algehele kwaliteit van het ding ?
(Zal wel niet AL te hoog zijn voor 149 EURO >:) )

Verwijderd

Ervaring leert dat die "goedkope rommel" vaak wel mp3 af kan spelen, en uiteraard ook dvd's, maar dat je van de kwaliteit van dat ding niet al te veel moet verwachten.

Het zal geen prut zijn, maar niet vergelijkbaar met een degelijk Sony bijvoorbeeld.

Ook is het gebruiksgemak van de goedkopere merken vaak wat ongemakkelijk.

Verwijderd

Kwam 'em net toevallig tegen trouwens, hier staat meer info.

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Laat al die goedkope rotzooi links liggen en spaar gewoon even door voor een goed merk.
Een pioneer DV535 (~500 tot 700 piek) of DV444 (~600 tot 800 piek) bijvoorbeeld.
Kwaliteit gegarandeerd. De DV444 kan ook mp3 afspelen en heeft progressive scan output.

• VonAalscht
  • Laatst online: 11-02 16:45
Prijs/Kwaliteit verhouding betreft zou die speler dus nog netjes uitkomen (zeker omdat de prijs er van HEEL laag is) >:)

Zeker als ik er niet zo heel erg op zit te wachten om 800 piek+ uit te geven aan een DVD speler....

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-02 12:18
Ik vind het helemaal niet een slecht apparaat! Als je gewoon lekker DVD'tje wil zien zonder dat je meteen je hele beurs leeg hoeft is het zeker een aanrader.

HE staat trouwens voor Home Electronics en is een algemene produkt naam die ook stofzuigers, televisies en andere huishoudelijke apparatuur maken.

• Boy
  • Laatst online: 09:21

Boy

www.byoscoop.nl

Ik wilde net een posting plaatsen over deze DVD-speler met dezelfde vraag, maar ik dacht zoek eerst maar es en toen kwam ik hier terecht.

Ik kan deze dvd-speler gratis krijgen via een bepaalde actie. Er staat bij dat ie een waarde heeft van 259 euro.

Op internet vond ik nix over dit apparaat. Heeft iemand meer informatie over dit ding (over cd-r en cd-rw bijvoorbeeld) ... en wat er echt verschrikkelijk aan zou kunnen zijn.

Hij is dan wel gratis, maar ik wil niet steeds |:( doen als ie weer blijft hangen en zo...

[edit]

trouwens, ik zie net dat de DVD-speler op shop.nl (zie link ergens in deze thread) er anders uitziet dan de dvd-speler die mij belooft wordt:

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomadvies.nl/images/hedvd20.gif

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 23:32 schreef Huurmoordenaars het volgende:
Ik kwam deze DVD speler tegen op de site van Shop.nl:

Home Electronic

* Speelt : DVD, MP3, VCD&CD
* PAL NTSC compatible
* Multi-Angle
* Kinderbeveliging
* Ondersteunt 32 talen
* Eigen scherm formaat kiezen
* S-video & CVBS ouput
* Net nieuw op de Nederlandse markt
* Full Screen OSD (volledig menu op het scherm)

Mijn vragen:
1. Kent iemand uberhaupt het merk ? (Zoeken bij Google leverde niets op)
2. Heeft iemand ervaring met deze speler ? Zo ja:
- Speelt deze ook CD-R (eventueel CD-RW) af ?
3. Kan iemand iets vertellen over de algehele kwaliteit van het ding ?
(Zal wel niet AL te hoog zijn voor 149 EURO >:) )
ik heb deze niet staan (het model ervoor)
en die heb ik al 8 maanden

wat ik je kan vertellen is
dat hij mooie beeld neer zet
en de menu voor de mp3 erg makkelijk is

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

En hoe zit het geluid en zo. Hoe zit dat dan met mp3, zie je dan ook de info van de mp3 op je tv? ik weet niet hoe dat werkt. Zijn er ook minpunten? Heb je 'm ook es vergeleken met andere dvd-spelers?

hier staat trouwens deze aanbieding:

http://www.kortingsbon.nl/searchresult/searchresult.asp?company=567&showgift=1&city=0

Zojuist zag ik ook dat ze een Grundig weggeven. Er staat wel onder 'Al onze aanbiedingen zijn geldig tot en met de laatste werkdag van de maand en zolang de voorraad strekt'. Wanneer ie dus op is, dan heb ik dus wel dat abonnement en geen dvd-speler. Dat is dus niet de bedoeling. Bij die andere stond dat er niet bij en heb ik meer zekerheid dat ik hem wel zeker krijg.
Nu ben ik dus aan het denken wat nou de verschillen zijn tussen deze twee apparaten. Die van home electronics vind ik nergens op internet info over terwijl die van Grundig op vergelijk.nl makkelijk te vinden was.

http://shop.o2.nl/infoinc.php3?artnr=99.941

• PtrO
  • Laatst online: 04-03 22:23
Op zondag 09 juni 2002 19:06 schreef Boy het volgende:
[edit]
trouwens, ik zie net dat de DVD-speler op shop.nl (zie link ergens in deze thread) er anders uitziet dan de dvd-speler die mij belooft wordt:

[afbeelding]
Dit (en die van de kortingsbon, zie hierboven) is de kast van een Himage-DVD9900.

Zie voor quick info: http://www.anetto.com/index.html of de Himage site zelf http://www.byteline.net/member/1045.asp?ID=235&STEP=2&tiggerLanguage=3 (hierna de DVD product button kiezen).

Ik heb deze player ooit |:( ca. 2 jaar geleden gekocht en ben achteraf er niet tevreden over. Zo speelt die van mij absoluut geen MP3 af (itt de specificatie/folder) en heeft ie problemen met dual-layer DVD's. Wat wel (dus beperkt) mooi is een ingebouwde AC3 decoder en macro/region free.

Mogelijk dat mijn verhaal n.v.t. is omdat de nieuwe spelers, zelfde kast, een hoger firmware heeft maar weten doe ik dat niet. Ik heb zelf ook nooit een mogelijkheid aangetroffen om dat (firmware uplevelen) zelf (of te laten) te doen.

My 2ct's.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

misschien hebben ze 'm verbeterd nu met dat mp3-gedoe, aangezien die van suijkerbuijk het wel deed.

Trouwens, die ik zou krijgen heeft regio 2. Maar dat maakt me niet zoveel uit.

Ik denk dat ik gewoon voor die van Home Electronics ga. Effe kijken op de site of er toch ergens iets staat van 'op=op' of zo. Ik heb liever zekerheid dan een 'zolang de voorraad strekt'-Grundig. (dat ding is trouwens ook lelijker :p)

Of heeft iemand nog iets om me op andere gedachten te brengen?

edit:

GODVER, --> Aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.

dus toch...

Pagina: 1