Mijn snel toets "www" werkt niet meer, wie weet waar ik deze knop kan aanpassen, dus kan opgeven naar welk programma de knop moet verwijzen...
Ik neem voor het gemak even aan dat je Windows gebruikt, in dat geval zou je iTouch van Logitech moeten downloaden. Het zal ook best op de CD staan die bij je toetsenbord hoort, maar waarom zou je een oude versie installeren?
hmmz dit was een standaard toetsenbord bij mijn nieuwe computer (windows xp) nu za tik op een of andere site over een truc met internet explorer maarja ik verknal het weer...er moet toch wel ergens een optie zitten voor?
ik heb trouwens windows xp...
ik heb trouwens windows xp...
Als ik me niet vergis is het ook mogelijk om met TweakXP in te stellen wat de extra knoppen op je toetsenbord voor functie hebben. TweakXP zal in waarschijnlijk weinig meer doen dan een paar registerinsleutels wijzigen, maar ja... je moet wel weten welke 
iTouch werkt ook prima onder Windows XP, dus ik zou die downloaden als ik jou was. Je kunt dan je knoppen precies zo instellen zoals jij wilt.
Nederlandse versie:
ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/keyboards/itouch/it183nld.exe
Engelstalige versie:
ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/keyboards/itouch/it183enu.exe
iTouch werkt ook prima onder Windows XP, dus ik zou die downloaden als ik jou was. Je kunt dan je knoppen precies zo instellen zoals jij wilt.
Nederlandse versie:
ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/keyboards/itouch/it183nld.exe
Engelstalige versie:
ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/keyboards/itouch/it183enu.exe