Hoi; nu de fuji finepix 1300 niet meer te krijgen is, ben ik op zoek gegaan naar een andere camera. Mijn oog viel op de trust familycam 500 flash; een 3.3 Mpixel toestel voor erg weinig geld(geld ging op aan de camcorder)
Nu was het mij opgevallen dat je de resolutie kan vermenigvuldigen en dat je dan de pixels krijgt;
640x480=0,3 Mpix enz.
Maar deze camera die ik voor die 180 euro erg graag wil hebben, heeft een resolutie van 1280xnogiets, en dat komt niet uit op 3.3 Mpix.
Is het dan zo dat ik iets raars kan verwachten, of heb ik het gewoon fout?
Verder denk ik zelf dat ik aan een 3.3 Mpix toestel best wel een aardig ding heb; een slechte kwaliteit foto kan dan toch haast niet? Anders had ik de fuji gekocht en die heeft maar 1.3, dus moet het altijd beter zijn toch?
Wat is jullie mening hierover? (Denk aan mijn budget )
Groetjes; Wim Leen.
Nu was het mij opgevallen dat je de resolutie kan vermenigvuldigen en dat je dan de pixels krijgt;
640x480=0,3 Mpix enz.
Maar deze camera die ik voor die 180 euro erg graag wil hebben, heeft een resolutie van 1280xnogiets, en dat komt niet uit op 3.3 Mpix.
Is het dan zo dat ik iets raars kan verwachten, of heb ik het gewoon fout?
Verder denk ik zelf dat ik aan een 3.3 Mpix toestel best wel een aardig ding heb; een slechte kwaliteit foto kan dan toch haast niet? Anders had ik de fuji gekocht en die heeft maar 1.3, dus moet het altijd beter zijn toch?
Wat is jullie mening hierover? (Denk aan mijn budget )
Groetjes; Wim Leen.