Toon posts:

drivers voor paralelle poort

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek drivers om mn externe brander aan te sturen op de paralelle poort. Nu ben ik die al een tijdje aan het zoeken, maar zonder resultaat. heeft iemand een oplossing?

Op phillips , hp en iomega was ook al niets bruikbaars te vinden......

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Moet je eens bij Freecom kijken, weet zo de website niet.

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Je hebt de drivers van de brander nodig om die brander te kunnen gebruiken.

De drivers voor je paralelle poort zitten gewoon in windows en worden standaard geinstalleerd.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Of op kingbyte

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

oudere types externe branders werden als skoezie.... geemuleerd en daar had je wel een setup disk met drivers voor nodig. Of dat nu nog steeds zo is weet ik niet. wat ik wel weet in ieder geval: ik mis type en merk vh spul hier......

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 19:30

Verwijderd

Topicstarter
Het is een merklose brander (denk zelf van medion/lifetec) in een simpele metalen omhulsel. En op die site staat ook niets. Ik vraag het niet voor niets. Ik heb al wel een proggietje gehad, maar die was te oud om branders te herkennen. Maar ik weet haast wel zeker dat er meer van die proggies zijn. (en nieuwer).

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:29
Op vrijdag 25 januari 2002 10:37 schreef xantip het volgende:
Het is een merklose brander (denk zelf van medion/lifetec) in een simpele metalen omhulsel. En op die site staat ook niets. Ik vraag het niet voor niets. Ik heb al wel een proggietje gehad, maar die was te oud om branders te herkennen. Maar ik weet haast wel zeker dat er meer van die proggies zijn. (en nieuwer).
Ik heb drivers voor een HP surestore extern parallel ding. Als je ze wilt kan ik ze je wel mailen ofzo.

Catch a smile out there!

Pagina: 1