i810 mobo werkt niet met 900MHz celly :?

Pagina: 1
Acties:

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Vanmiddag kwam mijn celeron 900MHz binnen, en toen ik deze dus ingebouwd had, bleek hij niet te werken op mijn mobo

Het vreemde is dat volgens de fabrikant de cpu gewoon moet werken, ik heb de cpu ook op een ander mobo getest, en daarop draaide hij zoals het hoort

Mijn vraag is dus heeft iemand ervaring met i810 mobo en 100MHz fsb cellies :?, want ik wil graag weten of het simpelweg niet ondersteund word of dat ik bv een jumperinstelling verkeerd heb

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:28
check je boekje dan ofzo. Je FSB moet op 100 en je multiplier op 9 dat kan je toch zo nakijken of die jumpers goed zitten.

• Bossie
  • Nu online
Dat is het leuke ervan, waar de jumpers volgens de handleiding moeten zitten, zit gewoon niets muv van een paar puntjes,

maar ik wil gewoon ff weten of dit een werkende combo is,
zo niet dan ruil ik het mobo morgen in

maar dan zoek ik dus een micro-atx mobo met
3x pci, of 2x pci met lan onboard

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Welk moederbord hebben we het over ? En als ik me goed herrinner, had de i810 toch geen 100MHz ? Alleen de i810E toch ?

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• Bossie
  • Nu online
ik dacht dat het in men sig stond

maar het gaat om de biostar m6twg rev 1.1

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Op http://www.biostar.com.tw/products/mainboard/socket_370/m6twg/bios.php3 staat 'support 850 MHz and higher' dus zou moeten werken (met nieuwste bios-update natuurlijk).

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

idd, flash ff naar de nieuwste BIOS- Celly va 766 is een nieuwe stepping.

Oslik blyat! Oslik!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Hier staat de bios update zonder Biostar-logo

En hier met Biostar Logo voor versie 1.0 t/m 1.3 :)

webOS all the way!

• Bossie
  • Nu online
Ik heb de bios al geflashed voordat ik de nieuwe cpu erin deed

• Bossie
  • Nu online
Als ik de cpu erin doe, als de fsb op 66MHz staat dan hoort ie toch ook gewoon op 9x66=600 te lopen :?

ik krijs alleen maar een zwart scherm, terwijl het systeem de normale geluiden maakt zoals altijd bij het opstarten.

• Bossie
  • Nu online
keb ff gebeld met bioteq enne volgens hun ondersteund het mobo de cpu niet, desondanks wat er op hun site staat |:(

keb vandaag dus ff de asus tusl2-m besteld

Verwijderd

Als je toch een Asus Tusl2 koopt, waarom zet je er dan niet meteen een TualatinCelly op ?

Heb zelf een Abit ST6 met een TualatinCelly 1000A @1333Mhz :9
Mits je geheugen het toelaat om op een FSB van 133Mhz te draaien ;)
Pagina: 1