We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
check je boekje dan ofzo. Je FSB moet op 100 en je multiplier op 9 dat kan je toch zo nakijken of die jumpers goed zitten.
Dat is het leuke ervan, waar de jumpers volgens de handleiding moeten zitten, zit gewoon niets muv van een paar puntjes,
maar ik wil gewoon ff weten of dit een werkende combo is,
zo niet dan ruil ik het mobo morgen in
maar dan zoek ik dus een micro-atx mobo met
3x pci, of 2x pci met lan onboard
maar ik wil gewoon ff weten of dit een werkende combo is,
zo niet dan ruil ik het mobo morgen in
maar dan zoek ik dus een micro-atx mobo met
3x pci, of 2x pci met lan onboard
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Welk moederbord hebben we het over ? En als ik me goed herrinner, had de i810 toch geen 100MHz ? Alleen de i810E toch ?
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
ik dacht dat het in men sig stond
maar het gaat om de biostar m6twg rev 1.1
maar het gaat om de biostar m6twg rev 1.1
Op http://www.biostar.com.tw/products/mainboard/socket_370/m6twg/bios.php3 staat 'support 850 MHz and higher' dus zou moeten werken (met nieuwste bios-update natuurlijk).
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
idd, flash ff naar de nieuwste BIOS- Celly va 766 is een nieuwe stepping.
Oslik blyat! Oslik!
Ik heb de bios al geflashed voordat ik de nieuwe cpu erin deed
Als ik de cpu erin doe, als de fsb op 66MHz staat dan hoort ie toch ook gewoon op 9x66=600 te lopen 
ik krijs alleen maar een zwart scherm, terwijl het systeem de normale geluiden maakt zoals altijd bij het opstarten.
ik krijs alleen maar een zwart scherm, terwijl het systeem de normale geluiden maakt zoals altijd bij het opstarten.
keb ff gebeld met bioteq enne volgens hun ondersteund het mobo de cpu niet, desondanks wat er op hun site staat 
keb vandaag dus ff de asus tusl2-m besteld
keb vandaag dus ff de asus tusl2-m besteld
Verwijderd
Als je toch een Asus Tusl2 koopt, waarom zet je er dan niet meteen een TualatinCelly op ?
Heb zelf een Abit ST6 met een TualatinCelly 1000A @1333Mhz
Mits je geheugen het toelaat om op een FSB van 133Mhz te draaien
Heb zelf een Abit ST6 met een TualatinCelly 1000A @1333Mhz
Mits je geheugen het toelaat om op een FSB van 133Mhz te draaien
Pagina: 1