Toon posts:

Gezichtspunt veranderen Harry Potter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik het gezichtspunt/camerastandpunt veranderen, want het spel draait op de unreal engine. en daarbij kan je wel overschakelen van 1e naar 3e persson perspectief

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Lijkt me dat dat in de handleiding staat, en anders kun je dat denk ik wel instellen bij configure controls.

There is no magic.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

behindview 1 of behindview 0 als het ook echt op unreal draait dan, want mijn eerste indruk was Quake3

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Is toch echt de Unreal enigine, kweenie meer waar ik dat heb gelezen, maar het is wel zo.

There is no magic.

• Pluis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2023
Het is inderdaad de Unreal Tournament engine. Kijk maar eens in Harry Potter/System/user.ini, daar hebben ze het o.a. over biorifles, enforcers, shockrifles en rippers (netjes weggewerkt ;) ) Maar om terug te komen op je vraag. Ik wilde exact hetzelfde en ik heb het gepost in verschillende fora maar nergens iemand gevonden die het voor elkaar had gekregen. Mijn conclusie : het is niet mogelijk. Maar ik kan het natuurlijk mishebben. Als iemand het weet dan hoor ik het ook graag.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op donderdag 24 januari 2002 23:35 schreef Pluis het volgende:
Het is inderdaad de Unreal Tournament engine. Kijk maar eens in Harry Potter/System/user.ini, daar hebben ze het o.a. over biorifles, enforcers, shockrifles en rippers (netjes weggewerkt ;) ) Maar om terug te komen op je vraag. Ik wilde exact hetzelfde en ik heb het gepost in verschillende fora maar nergens iemand gevonden die het voor elkaar had gekregen. Mijn conclusie : het is niet mogelijk. Maar ik kan het natuurlijk mishebben. Als iemand het weet dan hoor ik het ook graag.
ja ik zie het ook net de directory maps, alles .UNR hehe dik vet ut logo :D
maar user.ini is er niet volgens mij

Verwijderd

Topicstarter
in de controls kan je alleen instellen de toetsen voor bewegen en springen of automatisch springen en je toverstaf gebruiken, behind view 1 of 0 wist ik maar ga het drek proberen.
Pagina: 1