Toon posts:

First-person-shooting-games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke First-person-shooting-games komen binnekort uit die erg goed moeten zijn naar de gelang de berichten brengen?
Ik weet wel dat MOH ( Medal of Hounour) 5 feb komt, maar ik hoorde ook iets over een nieuwe Rainbow Six dus....

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ehm, zullen we het eens over de definitie hebben?

Onder FPS versta ik: raggen. Of dat nu UT of Quake is, of rechtlijnige gameplay als in MoH:AA en RTCW. Weinig tactisch.

Dan heb je ook nog tactical shooters: Ghost Recon (en de hele Rainbow Six zooi), Counter-Strike en Delta Force. Waarom? Omdat je hierbij dingen op meerdere manieren op kunt lossen.

Vooral bij MoH:AA irriteer ik me aan de beperkingen in de singleplayer. Alles moet zoals de makers het hebben uitgedacht. Er is 1 weg, 1 deur, etc. Bah. Nee, geef mij maar een spel waarbij je kunt omlopen om je tegenstanders in de aars te naaien :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Unreal 2 - Unreal Tournament 2 - Sof2 - Jedi Outcast etc Allemaal FPS waar ik echt naar uitkijk :z

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

UT2 en Unreal 2 natuurlijk :)

I don't ride fast, i fly low

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op donderdag 24 januari 2002 23:06 schreef LaptopDude het volgende:
Unreal 2 - Unreal Tournament 2 - Sof2 - Jedi Outcast etc Allemaal FPS waar ik echt naar uitkijk :z
Dat noem ik nou eens een mooi rijtje games. wordt weer een duur jaar dit jaar. Deze moet ik gewoon origineel hebben :P

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:27

AMDFreak

Intel is zo..

GTA3... *D

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

doom3 :P

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 22:53 schreef Captain Pervert het volgende:
Ehm, zullen we het eens over de definitie hebben?

Onder FPS versta ik: raggen. Of dat nu UT of Quake is, of rechtlijnige gameplay als in MoH:AA en RTCW. Weinig tactisch.

Dan heb je ook nog tactical shooters: Ghost Recon (en de hele Rainbow Six zooi), Counter-Strike en Delta Force. Waarom? Omdat je hierbij dingen op meerdere manieren op kunt lossen.

Vooral bij MoH:AA irriteer ik me aan de beperkingen in de singleplayer. Alles moet zoals de makers het hebben uitgedacht. Er is 1 weg, 1 deur, etc. Bah. Nee, geef mij maar een spel waarbij je kunt omlopen om je tegenstanders in de aars te naaien :)
Ja laten we dat doen...FPS = First Person Shooter...dus ook CS, en ook Ghost Recon. Kort samengevat: 90% van de PC spellen die er nu zijn en binnenkort uitkomen... (niet als anti-PC flame bedoeld jongens, wordt alleen een beetje frusty van het gebrek aan variatie)

MOH:AA dus, Unreal 2, Unreal Tournament 2, SOF-2, Aquanox, C&C Renegade, Doom 3...dan vergeet ik er nog zat denk ik :)

Verwijderd

Project IGI2
Max Payne 2
Deus Ex 2

Dit zijn nog meer games naast de al genoemde supertoppers, die het in mijn ogen best goed kunnen gaan doen.

Ik geef je hier nog een paar titels van FPS, maar daar heb ik te weinig beeldmateriaal van, zodat ik niet echt een indruk heb van de spellen zoals:

- Chaser
- No One Lifes Forever 2: The Operative 2
- New World Order (mja wel beeldmateriaal, maar in mijn ogen niet echt een topper)
- Hitmen 2: Silent Asassin (ziet er wel leuk uit. Goed voor een backupje :))
- Kreed (Echt TOPgraphics)
- Mobile Forces
- Gore (Bagger)
- Enclave (www.starbreeze.com |1 van de mooiste sites die ik de laatst tijd heb gezien!)
- X-Isle (spel gemaakt met zelfde graphics als de Nvidia Techdemo die dino's laat zien.)
- Global Operations (Toen ik de allereerste screenies een paar jaar geleden zag, was ik razend enthousiast. Nu ben ik niet meer zo positief te spreken over het spel, maar ieder zn eigen smaak he!)
- Team Fortress 2 (they're working on it)
- Half-Life 2 (speculerend, maar komt er denk ik wel aan)
- Oblivion Lost (ziet er mooi uit)
- Mafia (ik weet niet of je ook vanuit de character het spel kunt spelen) Maar evengoed een VETTE aanrader.

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nee, toch niet. ;)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen. ???

Nou ja anywayz: Gore Test 2 te downloaden op www.4drulers.com

Verder nog een FPhakker in de aanbieding ala Thief 3.

- Bloodrayne www.terminalreality.com Als ik me niet vergis is dit ook een potentieel toppertje.

- Devastation
- Vivisector: Creatures of Dr. Moreau

EN DE GROOTSTE TOPPER VAN ALLEN!! MISSCHIEN KOMT HALO NAAR DE PC!! Als dat eens echt bevestigd kon worden... :9~

• Captain Pervert
Alle shooters die de laatste tijd uit zijn gekomen sucken. Bij allemaal moet je missies precies zo doen als de makers het bedoelden. Ik heb het bijv. over Return to Castle Wolfenstein en MoH:AA. Je kunt niet omlopen, een andere weg nemen of je eigen plan bedenken. Nee, je moet precies volgens een voorgeprogrammeerde route lopen.

Nou daar vind ik dus geen reet aan.

Operation Flashpoint was daarentegen een briljant spel. Complete vrijheid. Helaas was dit spel buggy en slecht uitgewerkt op een crappy engine. Maar briljant is het en blijft het in mijn ogen ook.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Hmm Als ze zoiets zouden moeten invoeren..totale bewegingsvrijheid (heeft dus te maken met A.I.) en die supergraphics, zou dat nooit op een cd'tje passen. Iig je kan er niet zoveel op kwijt als dat je zou willen.

Wanneer wordt het eens tijd dat spellen uitkomen op DVD's. Daar kun je wel 7x zoveel op kwijt.

(misschien een beetje offtopic, maar wel een interessante kwestie)

• Captain Pervert
Ghost Recon paste ook op 1 CD. Die engine, en dan Operation Flashpoint gameplay... :9 :9 Het is technisch best mogelijk hoor. Mijn droomspel komt ooit nog wel een keer, daarvan ben ik overtuigd :)

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:24

Smurf

Detri

Duke nukem 4 ever?

Of moet ik die alvast bij het rijtje van 2003 zetten? ;)

)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:50
40% van alle games die dit jaar uitkomt is FPS dus daar zal je niet om verlegen zitten :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 00:00 schreef Koeschaap het volgende:
doom3 :P
Jou begrip van 'binnenkort' is wat krom :{

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-01 14:31

joskuiper

PapaCooper

Duke Nukem 4Ever
Doom 3
Soldier of Fortune 2: Double Helix

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• Bootje
  • Laatst online: 01-02 11:22
Jongens dat zijn allemaal mooie lijstejes waar ik uiteraard ook op zit te w88. Maar denken jullie echt dat die allemaal dit jaar worden released? Was het maar waar. MoH:AA waarschijnlijk wel. C&C Renegade hopelijk ook. Duke 4Ever misschien eindelijk eens (ben benieuwd). Maar UT2 U2 en Doom 3 duurt nog wel ff denk? (jammer)

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Op vrijdag 25 januari 2002 01:50 schreef RtcW het volgende:
Hmm Als ze zoiets zouden moeten invoeren..totale bewegingsvrijheid (heeft dus te maken met A.I.) en die supergraphics, zou dat nooit op een cd'tje passen. Iig je kan er niet zoveel op kwijt als dat je zou willen.
Totale bewegingsvrijdheid lukt misschien niet, maar Deus Ex was aardig op weg :)

Ik wacht dan ook met spanning op Deus Ex 2 en Thief III, alhoewel die misschien niet helemaal tot de FPS's kunnen worden gerekend (ze zijn ook respectievelijk RPG en sneaker).

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• Da_RoNiN
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

>:) U N R E A L 2 >:)

Kenners weten waarom

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41
Op vrijdag 25 januari 2002 07:59 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Jou begrip van 'binnenkort' is wat krom :{
Hehe LOL

Ik wacht eerder op Deus Ex 2 en NOLF 2. Dat waren pas echt goede shooters.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op vrijdag 25 januari 2002 10:51 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Hehe LOL

Doom niet wil je zeggen? :+ :)

Steam

• Captain Pervert
Hmmm, ik wil 3 spellen: GTA3 op de PC, Mafia (wohaa!! :9) maar vooral: Battlefield 1942. Dat spel wordt zoooo cool eh. Yum. Nee, echt shooters als Mohaa en RTCW zit ik niet meer op te wachten.

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op vrijdag 25 januari 2002 12:13 schreef Captain Pervert het volgende:
Hmmm, ik wil 3 spellen: GTA3 op de PC, Mafia (wohaa!! :9) maar vooral: Battlefield 1942. Dat spel wordt zoooo cool eh. Yum. Nee, echt shooters als Mohaa en RTCW zit ik niet meer op te wachten.
Waarom kennen zo weinig mensen Battlefield 1942 ?
Dat word gewoon een super vet lachuh spel, alleen mag ie nu wel eens uitkomen |:(

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Op vrijdag 25 januari 2002 10:51 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Hehe LOL

NOLF was idd een echt goede game, maar helaas door niet zoveel mensen gespeeld.
Ik zit te wachten op UT2, Unreal 2, SOF 2, Global Operations en New World Order.

Verwijderd

Planet Side! MMOFPS

• Captain Pervert
Op vrijdag 25 januari 2002 12:15 schreef Manic het volgende:

[..]

Waarom kennen zo weinig mensen Battlefield 1942 ?
Dat word gewoon een super vet lachuh spel, alleen mag ie nu wel eens uitkomen |:(
Q2 2002 dacht ik. Dus waarschijnlijk deze zomer. Maar ga maar uit van septenber ofzo.

Verwijderd

Duke Nukem Forever :9

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:31
Unreal 2
SOF 2
Global Operations
New World Order

Verwijderd

check deze "feature" maar eens,

Vooral planetside sprak mij erg aan.

Verwijderd

De bedoeling van planetside is om met zijn honderden of zelfs met zijn duizenden in een grote oorlog elkaar een kopje kleiner te maken.
Als dat eens waar kon zijn he...En misschien gebeurd dat ook nog :9~

Niet slecht hoor dat spel, niet slecht...check dit:

http://www.planetsidecenter.com/media/screenshots/ (screenies) Maar er is veel meer te zien daar.

Niet voor niets vermelde ik Planetside al.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 09:27

Booth

¯¯¯¯¯¯

Op donderdag 24 januari 2002 23:06 schreef LaptopDude het volgende:
Naar die titel kijk ik zeker uit, man wat zag dat er phat uit.. :D

Verwijderd

ik w8 nog steeds op: Gta 3,SOF 2 en uitteraard Counter-Strike:Condition Zero <----- :9~

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Battlefield 1942
New World Order

edit:
En DeusEx 2, GTA3

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Unreal 2 :9

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Kreed , unreal tournament 2, Doom 3

Verwijderd

UNREAL 2
UNREAL TOURNAMENT 2
Duke Nukem 4 Ever
Soldier of Fortune 2
Doom 3

oohh, bijna vergeten HALO, eerst voor XBOX, daarna (duurt nog wel ffies) voor PC

• krozzzkabouter
  • Laatst online: 14-10-2025

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

UT2 en ureal 2 en over een tijdje ook nog Quake 4 , maar da duur nog wel ff :(

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

Verwijderd

Als er een FPS het dit jaar goed gaat doen dan is dat NWO (new world order) wel..

Helemaal de graphics 7 verschillende lichtpunten...
Pagina: 1