De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Not to worry, zolang er geen rook uit komt. Asus V7100Pro in mijn pc doet ook origineel 200MHz, loopt nu OC't 225.(voorzichtig beginnen, weet je wel
Ik weet niet wat ik heb, das het probleem, bij de Pro loopt ie standaard op 200 bij beide (weer iets geleerd).... maar bij mijn boot zie ik alleen staan Asus V7100 Geforce2MX 32 MB AGP... weet dus niet zeker... maar oke, je hebt gelijk, hij doet het, dus weinig zorgen. (maar stel dat ze hem stiekem hadden oc'ed bij leverancier of Asus, dan levensduur verkort en marzzman niet blij ! )
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Mwoah, als er 'n koelblok met 'n fan opzit, kun je heel ver gaan, dat weet ik nog van m'n vorige Viper V770 Ultra,(ook met 'n NVidia chipje) die had dat ook, en die kon je akelig vet overklokken. Zet desnoods 'n rookmelder in je case
LoL 
maar prima, ik zal es kijken of ik hem wat kan opkrikken, ik brobeer 3Dmark2001 met 212 Core en Mem, kijken of het gaat...:+
maar prima, ik zal es kijken of ik hem wat kan opkrikken, ik brobeer 3Dmark2001 met 212 Core en Mem, kijken of het gaat...:+
De meeste mensen deugen!
Je hebt gelijk, deze setting verliepen (te
) vlekkeloos, ga nu verder met 220 bij beide settings (ga niet veel hoger, wou hem even levend houden)...als dat rlx loopt laat ik ze zeker zo staan, is toch weer 10% performance winst !!! bedankt en tot morgen, ik ga weer onder de dekens
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
'n tip: overklokken op mijn manier: snelheid op maximaal, computer aan, en in stapjes van ongeveer 10MHz verlagen totdat je weer beeld hebt
Hoe weet je eigenlijk tot hoever je kunt gaan, oke je verhoogd rustig aan, maar dan?
Zie je iets, wordt je systeem instabiel? En wat is't risico?
Zie je iets, wordt je systeem instabiel? En wat is't risico?
Oerbrood!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()