kort en simpel MX vraagje ...

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb hier een geforce 2MX van Asus en die draait op 200 Mhz clock en core, maar ik heb er niks aan gedaan ! Bestaan die versies wel of hebben ze hem bij asus of de leverancier overclockt?

kort vraagje, dus simpel antwoord, bedankt tweakers :P

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Not to worry, zolang er geen rook uit komt. Asus V7100Pro in mijn pc doet ook origineel 200MHz, loopt nu OC't 225.(voorzichtig beginnen, weet je wel :)

• Cassius
  • Niet online
Ik weet niet wat ik heb, das het probleem, bij de Pro loopt ie standaard op 200 bij beide (weer iets geleerd).... maar bij mijn boot zie ik alleen staan Asus V7100 Geforce2MX 32 MB AGP... weet dus niet zeker... maar oke, je hebt gelijk, hij doet het, dus weinig zorgen. (maar stel dat ze hem stiekem hadden oc'ed bij leverancier of Asus, dan levensduur verkort en marzzman niet blij ! )

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Mwoah, als er 'n koelblok met 'n fan opzit, kun je heel ver gaan, dat weet ik nog van m'n vorige Viper V770 Ultra,(ook met 'n NVidia chipje) die had dat ook, en die kon je akelig vet overklokken. Zet desnoods 'n rookmelder in je case :D

• Cassius
  • Niet online
LoL :D

maar prima, ik zal es kijken of ik hem wat kan opkrikken, ik brobeer 3Dmark2001 met 212 Core en Mem, kijken of het gaat...:+

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Nou, da's wel héél voorzichtig beginnen :)

• Cassius
  • Niet online
Je hebt gelijk, deze setting verliepen (te :D) vlekkeloos, ga nu verder met 220 bij beide settings (ga niet veel hoger, wou hem even levend houden)...als dat rlx loopt laat ik ze zeker zo staan, is toch weer 10% performance winst !!! bedankt en tot morgen, ik ga weer onder de dekens :D

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

'n tip: overklokken op mijn manier: snelheid op maximaal, computer aan, en in stapjes van ongeveer 10MHz verlagen totdat je weer beeld hebt :+

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Hoe weet je eigenlijk tot hoever je kunt gaan, oke je verhoogd rustig aan, maar dan?
Zie je iets, wordt je systeem instabiel? En wat is't risico?

Oerbrood!

Verwijderd

gewoon met enig risico uitproberen (had 'ie maar geen videokaart moeten worden)

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.