Falcon 4.0 (toch?)
F22 Lightning.
En wat voor spel wil je eigenlijk? Gewoon dingen afschieten.
Anders kun je misschien Il-2 Sturmovik proberen.
F22 Lightning.
En wat voor spel wil je eigenlijk? Gewoon dingen afschieten.
Anders kun je misschien Il-2 Sturmovik proberen.
There is no magic.
il 2 sturmikof is met allerlei oude vliegtuigen, ik wil van die niewe straaljagers met allerlei snufjes etc. laat es een paar picjes zien van falcon 4.0 en f22 lightning?
Verwijderd
Falcon 4.0; echt de marvelous game!!! niet te filmen, beetje stevig bak en rossen maar helemaal het einde!!!!!!!!!! wel een goede pretpaal hebben!
idd zegOp donderdag 24 januari 2002 22:57 schreef R.T.B het volgende:
Pics? We want pics, we want pics, we want pics.
tampert, kriminalpolizei
maar ik wil ingame pics gemaakt door tweakers in de game falcon 4.0, zou dat mogelijk zijn alstublieft ?Op donderdag 24 januari 2002 23:00 schreef robinvreuls het volgende:
http://images.google.com/images?q=f22+raptor&num=20&hl=nl&lr=lang_en|lang_nl&newwindow=1&sa=N&tab=wi
Luie donder
Dan zoek eens zelf dan alleen maar zitten vragenOp donderdag 24 januari 2002 23:05 schreef R.T.B het volgende:
maar ik wil ingame pics gemaakt door tweakers in de game falcon 4.0, zou dat mogelijk zijn alstublieft ?
Of is zoeken niet 1337 genoeg voor jou
Ik weet bijna 100% zeker dat je binnen 10 minuten zoeken met google, minstens 2 ingame pics hebt. Wij zijn niet je slaven ofzo, enige eigen inzet mag ook wel.
Edit: Mijn goedheid is onmenselijk:

En nu kan je de rest lekker verder gaan doen: Hier heb ik op gezocht en het was meteen het eerste plaatje wat ie vondt

En nu kan je de rest lekker verder gaan doen: Hier heb ik op gezocht en het was meteen het eerste plaatje wat ie vondt
There is no magic.

1. Als je de SEARCH gebruikt en even zoekt naar Falcon 4.0 dan zal je ook vast topics vinden waar ik die pics al eerder gepost heb.
2. Falcon 4.0 is de meest realistische F-16 simulatie beschikbaar voor het normale publiek. Even instappen en wegvliegen is er niet bij. Falcon 4.0 vereist studie, doorzettingsvermogen en interesse.
3. Falcon 4.0 en een Novalogic vliegende shoot'm'up met elkaar vergelijken is net zo scheef als een Toyota Supra Mk4 vergelijken met een DAF 55.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Nja als je F22-raptor-achtige spellen zoekt, moet je Comanche 4 eens proberen. Geen straaljager, wel arcade.
Ik snap dan ook niet dat er mensen met Falcon 4.0 aan komen zetten als iemand vraagt naar spellen die lijken op F22 Raptor... Falcon 4.0 is beste combatflightsim die ik ken. Maar 500x ingewikkelder dan ieder willekeurig spel van Novalogic...
Ik snap dan ook niet dat er mensen met Falcon 4.0 aan komen zetten als iemand vraagt naar spellen die lijken op F22 Raptor... Falcon 4.0 is beste combatflightsim die ik ken. Maar 500x ingewikkelder dan ieder willekeurig spel van Novalogic...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Probeer Eurofighter Typhoon eens.
Ligt voor bijna 10 euro in de Free Record Shop.
Ik vind 'm super vet, het is geen hardcore sim, dus het is vrij makkelijk te leren.
Ligt voor bijna 10 euro in de Free Record Shop.
Ik vind 'm super vet, het is geen hardcore sim, dus het is vrij makkelijk te leren.
dankjewel o alwetende The_WillOp vrijdag 25 januari 2002 00:16 schreef The_Will het volgende:
Ik weet bijna 100% zeker dat je binnen 10 minuten zoeken met google, minstens 2 ingame pics hebt. Wij zijn niet je slaven ofzo, enige eigen inzet mag ook wel.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
o heer Captein Pervert, laat men uw goedheid belonenOp vrijdag 25 januari 2002 01:19 schreef tazzman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1. Als je de SEARCH gebruikt en even zoekt naar Falcon 4.0 dan zal je ook vast topics vinden waar ik die pics al eerder gepost heb.
2. Falcon 4.0 is de meest realistische F-16 simulatie beschikbaar voor het normale publiek. Even instappen en wegvliegen is er niet bij. Falcon 4.0 vereist studie, doorzettingsvermogen en interesse.
3. Falcon 4.0 en een Novalogic vliegende shoot'm'up met elkaar vergelijken is net zo scheef als een Toyota Supra Mk4 vergelijken met een DAF 55.
Ik ga voor die Falcon 4.0 lijkt me wel leuk, trouwens, met vliegtuigen van fs2002 kan ik al vliegen, denken jullie dat ik dan al bijna alles weet om een beetje goed te kunnen vliegen?
En wat voor een pc heb je voor falcon 4.0 nodig?
Vliegen wel, maar F4 is vooral ingewikkeld vanwege de avionica (wapensystemen, radarsystemen etc.).
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat heet niet ingewikkeld.. dat heet: Realistisch...Op vrijdag 25 januari 2002 13:12 schreef s_roubos het volgende:
Vliegen wel, maar F4 is vooral ingewikkeld vanwege de avionica (wapensystemen, radarsystemen etc.).
Bij Falcon 4.0 zit een handleiding van 3cm dik.
Catch my drift?
Elke knop op je keyboard heeft een functie EN een metafunctie (Alt+knop=atie/Shift+knop=actie) zo'n beetje. Echt superoverdreven... Maar wel superrealistisch natuurlijk.
Catch my drift?
Elke knop op je keyboard heeft een functie EN een metafunctie (Alt+knop=atie/Shift+knop=actie) zo'n beetje. Echt superoverdreven... Maar wel superrealistisch natuurlijk.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Daarom heet het ook een flight simulator..Op vrijdag 25 januari 2002 13:13 schreef Captain Pervert het volgende:
Bij Falcon 4.0 zit een handleiding van 3cm dik.
Catch my drift?
maar moet wel zeggen dat ik nog steeds dat boekje niet helemaal heb gelezen.. alleen : Chapter #1: How to eject.
Falcon 4.0 is geen spel, maar een way of life
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
geen pics nog,
maar EF2000 (toendertijd) top
en daarvoor nog F117A !
en daarvoor nog F117A !
...
HEAR HEAR!!!Op vrijdag 25 januari 2002 13:34 schreef tazzman het volgende:
OMG!Op vrijdag 25 januari 2002 13:34 schreef tazzman het volgende:
Ziet er vet uit maar ik heb geen tijd om dikke boeken te lezen, zou het graag wel doen
Niet met vliegtuigjes,
maar zeker wel zo vet of beter:
Commanche 4
maar zeker wel zo vet of beter:
Commanche 4
Op die ingame music over de fjorden van noorwegen cruisen: damned die game rockte echt heel erg hard in 1996. (ligt voor een tientje bij de hema volgens mij) Opvolger is Air Dominance Fighter en Total Air War, zijn ook goed te doen...Op vrijdag 25 januari 2002 13:36 schreef dtjiang het volgende:
geen pics nog,
en daarvoor nog F117A !
EF2000 is echt legendarisch. Wat een gaaf spel was dat zeg. Ok, misschien niet extreem realistisch maar wel erg mooi gemaakt.. met schitterende air to air refeuling (Droque system), refuel en rearmen op diverse velden.. flightlines vol SU-27s die enorm de pisang waren 
Jammer dat Typhoon zo'n ongelooflijker misser was. Ze hadden gewoon EF2000 V3.0 moeten maken.
Jammer dat Typhoon zo'n ongelooflijker misser was. Ze hadden gewoon EF2000 V3.0 moeten maken.
Pagina: 1