Manual Sony CCD TR1100E

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:27
Ha mede tweakers ik heb een camera gekocht namelijk een Sony CCD TR1100E ik heb al zitten zoeken op internet maar ik kan nergens de manual van dit ding vinden heeft een van jullie een idee waar ik hem zou kunnen vinden.
Alvast erg bedankt.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Verwijderd

kan je die niet gewoon ff nabestellen bij Sony Badhoevedorp voor een paar eurotjes?

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een particulier kan geen spare parts voor Sony bestellen. De dealer waar je het apparaat gekocht hebt, heeft als het goed is wel een klantID zodat die onderdelen (zoals de handleiding) kan nabestellen bij Sony

• Tijntje
  • Laatst online: 15:27
Het probleem is dat ik hem particulier heb gekocht. Dus ik kan niet naar de dealer want ik weet niet wie dat is. Dus iemand nog andere ideeen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• JvS
  • Laatst online: 08:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

Niet? Ik kan alle onderdelen bij sony badhoevendorp bestellen en die bij een dealer ophalen hoor... zoek het nummer op bij scoot ofzo en bel ze op...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Goed als jij het gedaan hebt zal dat dan wel.
Maar dat zou dus wel vreemd zijn.
Stel je voor:
Ik bel Sony en bestel een nieuw lenzensysteem voor in camera en laat het afleveren bij dealer. Vervolgens krijgt de dealer een vette rekening en ik kom het spul nooit ophalen...

Voor topicstarter. Loop een willekeurige winkel binnen die videocamera's verkoopt en alles zal goedkomen :)
Pagina: 1