• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Ik heb een GPRS pakket bij Libertel-Vodafone aangeschaft en ik probeer nu te internetten via m'n T39 en m'n iPaq. Maar ik kan niets!

1) Ik kan niet wappen. Ik heb een data-account gemaakt waarin ik de volgende dingen opgegeven heb:

APN: web.vodafone.nl
username:libertel
wachtwoord:libertel

IP-adres: 195.058.110.201

Toen heb ik gewoon de standaard instellingen van VIZZAVI gepakt en aangegeven dat ie bovenstaand account moet gebruiken. Ik krijg een foutmelding in de zin van "GRPS parameters worden niet ondersteund". Libertel helpt ook niet echt mee :(

Hoe hebben jullie dit ingesteld?

2) Hoe moet ik mijn iPaq (PPC2002) instellen als ik via IR wil internetten met de T39? Moet ik nog steeds met een inbelnummer werken (zoals nu met GSM)? Sorry voor de n00b vragen, maar ze zeggen ook wel dat er geen domme vragen bestaan ;)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Verkeerde forum |:( > IT

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Mm, ik ben de 1e hier met Libertel GPRS? :?

Verwijderd

Ik heb zelf GPRS bij Telfort, en ook ik werk met een iPAQ i.c.m. een GPRS toestel. Ik heb echter voor GPRS (ook voor WAP) aparte instellingen moeten instellen. Ik neem aan dat dit voor Vodafone ook moet. Zie hier, de pagina van Telfort Clarity GPRS instellingen: www.telfort.nl/clarity

PS: Voor dit soort dingen hebben ze ook een Klantenservice, een hele goede zelfs als je het mij vraagt...

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Nou, ik heb de normale klantenservice, business point en de gprs klantenservice van libertel gebeld en niemand kon me helpen. Vandaar dat ik het hier vraag. Tnx iig :)

Verwijderd

Heel vreemd dat ze je niet kunnen helpen, terwijl ze wel een dienst aanbieden. Ik heb net op de site van Vodafone gekeken, maar ik kan daar ook geen instellingen vinden, alleen tarieven... Jammer, want GPRS is een hele mooie dienst. Bij Telfort staat 't allemaal heel duidelijk aangegeven (niet zo gek: heb ik gedaan ;)).

Misschien is er een Vodafone CityPoint bij je in de buurt, die je kunnen helpen? Anders wellicht nog even tot maandag wachten en hopen dat er dan op de nieuwe site van Vodafone de instellingen staan? Of wellicht dat je ze bij Vizzavi kunt vinden?

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Ik heb het nu geregeld. Ze hadden m'n SIM toch niet geactiveerd, terwijl ze zeiden dat het wel geactiveerd was. Na veel aandringen van mijn kant wilden ze het nog wel een keer controleren en wat blijkt: ik had gelijk |:(

Maar het is super!! :D

• Vincent Meijer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-03 08:58

Vincent Meijer

You better believe it!

Kan je GPRS al krijgen particulier via Libertel-Vodafone. Ik dacht dat je het alleen zakelijk kon krijgen? Hoe werkt het nou precies? Ben je dan 24/7 online voor 1 tarief? Bel je dan in via Libertel of gewoon via je eigen ISP?

Systeem specs

Verwijderd

Met GPRS ben je de hele dag (24/7) verbonden met een ISP. Daar betaal je niets voor. Je betaald alleen als je data gaat zenden of ontvangen (bijvoorbeeld door een e-mail te versturen of een internet pagina te bezoeken. Je betaald dus niet voor het online zijn, maar voor de data overdracht(en).

Snappie?

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Op zondag 27 januari 2002 21:27 schreef meijern het volgende:
Kan je GPRS al krijgen particulier via Libertel-Vodafone. Ik dacht dat je het alleen zakelijk kon krijgen? Hoe werkt het nou precies? Ben je dan 24/7 online voor 1 tarief? Bel je dan in via Libertel of gewoon via je eigen ISP?
Nee, het is nog niet voor particulieren. Dat komt binnenkort pas. Ik heb t via m'n eigen zaak geregeld. Je belt in naar Libertel via een speciaal data-nummer.

Probeer ns langs een Business Point te gaan, daar willen ze je vast wel aansluiten. Doen ze niet meer zo moeilijk over :)

Pagina: 1