Tv-out -> cinch correct?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 10:30
Hallo!
Even een kort vraagje over tv-out. Ik heb een asus v7100 pro met tv-out. Nu ga ik tvtool gebruiken om hem op de tv beneden te laten zien.

Wat is nu wil weten is het volgende: is de opstelling zoals ik hier heb staan goed?

http://home.wanadoo.nl/heideman/tvout.jpg (weet niet hoe ik er een plaatje hier direct kan zetten, sorry)

Het is niet mijn videokaart, maar een andere, maar het principe is toch goed? De meegeleverde gele cinch/tulp stekker in de tv-out, en die verbinden met de tv-tulp op de scartadapter en in je tv-tje maar? En dan voor het geluid natuurlijk een 3,5mm naar 2 cinch/tulp verlenging? En dan gewoon op je tv aansluiten? Heb al getest op een klein tv-tje, die geen scart nodig had, maar er al een tv-in ingang had. Daar werkte het wel.. maar met die scart is dit wat ik nodig heb dus?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ja, dat werkt bij mij prima.

Ik ken echter ook mensen die alleen zwart wit beeld krijgen via de scart aansluiting en dat het dan wel goed werkt op de composiet in van de tv.

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 10:30
Nou ja, een soort zelfde opstelling werkte wel met de trust draadloze tv-out (alleen beetje duur grapje, 250 piekies) heb natuurlijk weer naar winkel teruggebracht. Maar via dat draadloze had ik wel gewoon kleur.. en was hetzelfde soort scart (alleen die had wel een switch voor tv in/out..) Maar ik zal een out-scart moeten hebben natuurlijk?!
Even bijgewerkt: hij moet voor zover ik net las INPUT hebben?

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Ik heb het ook zo werken met dezelfde vga kaart alleen gebruik ik geen tulp stekker aan de vga kaart kant, maar dat ps/2 achtige stekkertje. (weet niet waarom eigenlijk)

Ik heb dit alles aangesloten op zo'n scart blokje dat ik in mijn videorecorder heb gestopt. Werkt prima!

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

Dit topic is gesloten.