Toon posts:

Kunnen we casema niet dwingen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu al 1,5 jaar opgezadeld met een enorm probleem.

"Casema Basic"

Kortgezegd houdt dit in dat ik in cs een ping van 4095 heb en met downloaden niet boven de 2,2 kb/s. Alles bij elkaar allemaal erg frustrerend, vooral omdat ADSL/premium pakket niet beschikbaar is in deze regio.

Nu claimde casema in december dat wij in januari de mogelijkheid hadden tot aansluiting op casema broadband premium. Dit was ofcuz het beste nieuws dat ik in tijden gehoord had.

Nu bel ik even later weer (week terug) en nu weten ze me doodleuk te melden dat "wegens omstandigheden" de uitrol van premium in dit gebied misschien wel tot vorig jaar uitgesteld is!!!!!!!

Ik kon die mensen daar wel AFSCHIETEN. want na zo lang aan dit wanprodukt vast te zitten had ik al mun hoop gezet op iets beters.

Nu is mijn vraag niet of casema dit kan maken, maar "Of ik er niet voor kan zorgen dat ze breedband alsnog uitrollen".

Want serieus. nog een jaar met deze :r snelheden kan ik echt niet aan.

-dus naar het hoofdkantoor gaan
-brieven schrijven
-handtekeningen acties

is er IETS wat zo'n bedrijf aan kan zetten om ons hier toch van fatsoenlijk internet te laten genieten?

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op donderdag 24 januari 2002 22:19 schreef Irons het volgende:
is er IETS wat zo'n bedrijf aan kan zetten om ons hier toch van fatsoenlijk internet te laten genieten?
Eh...ja. Alleen zal dat er voor jouw woonplaats voorlopig niet inzitten(vrees ik): de introductie van ADSL.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
een meerderheid van de aandelen opkopen, dan heb je zeggenschap binnen het bedrijf, :)

nee ff serieus, casema ziet jouw als een nietsbetekenende 'nobody', totaal oninteressant en dat jij een hoge ping hebt tja, 'they dont care'

helaas, maar waar..

A wise man's life is based around fuck you

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34

inXs

known as inXs

Ja ik ken het probleem! Hier hebben ze adsl met 3 maanden uitgesteld.. En hier is ook alleen maar basic :(

superB

Verwijderd

Ja, en jullie vinden dat je het slecht hebben!!!

Schaam je

Ik zit in mijn woonplaats nu vast aan ISDN, ADSL of kabel is nog laaaaaaaaaaaaaaaaang niet te krijgen :(.

Dusseh, ff dimmen. :(

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Dit is al gebeurd... de WIGG heeft een rechtzaak aangespannen.

Antwoord van de rechter: "wie sneller wil moet niet bij Casema zijn." Zaak gesloten.

Casema opzeggen dus, en een andere provider nemen. Het DEMOS (serieel) modem is totaal ongeschikt voor gamen, dus ik zou een ISDN abonnement nemen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Nu bel ik even later weer (week terug) en nu weten ze me doodleuk te melden dat "wegens omstandigheden" de uitrol van premium in dit gebied misschien wel tot vorig jaar uitgesteld is!!!!!!!
wat is het probleem dan :?

:+

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:11

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 25 januari 2002 13:21 schreef Viviev het volgende:
Ja, en jullie vinden dat je het slecht hebben!!!

Schaam je

Ik zit in mijn woonplaats nu vast aan ISDN, ADSL of kabel is nog laaaaaaaaaaaaaaaaang niet te krijgen :(.

Dusseh, ff dimmen. :(
Je kan beter ISDN hebben dan Casema basic kan ik je uit ervaring vertellen, en nu heb je ook nog wat flatfee-toestanden. Ik heb een jaar Casema basic in Utrecht gehad, en dat was rampzalig. Nu heb ik godzijdank in Tilburg @Home :P

Verwijderd

het is gewoon weg simpel casema heeft gewoon teveel analoge kabels in de grond liggen van de verdelers naar je huis is in de meest plaatsen analoog sommige plaatsen is het digitaal en die klagen n iet over casema

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:12

[spuit elf mode aan]

mmm begin 2001 dus al?

[/spuit elf mode uit]

Balen man.... Heeft geen zin om ze te contacten doen ze toch niks mee... wacht tot volgend jaar dus.. sowwy niks aan te doen.

--edit---

mmm lezen is ook een vak.. ADSL was er ook nog niet..

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 21:17
Misschien kan je KPN dwingen om ADSL aan te leggen? >:)
Nee, onzin natuurlijk. Vrees dat je toch nog ff geduld nodig hebt. Er zijn mensen die het nog slechter hebben en maandelijks met een torenhoge telefoonrekening zitten!!

Verwijderd

Topicstarter
mjah, als et aan mij lag had ik ook een torenhoge telefoonrekening gehad met ISDN.

Laat ik nou net een vader hebben die maar 100 piek in de maand eraan wil besteden en het niet nodig vind dat ik zelf bijleg (ouders zijn rare dingen)

dus ik zit vast aan basic, no matter what. en die EIKELS daar tonen niet eens de motivatie om mij als klant tevreden te stellen.

ging et maar es wat slechter met de economie zodat elke klant weer telde en elke gulden stuk voor stuk binnengesleept moest worden.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Ik leef met je mee. Na 2 jaar Casema, heb ik nu sinds 2 maanden ADSL. Blij dat ik van die brakke zooi af ben.

Verwijderd

[beetje offtopic]

Staan al je instellingen wel goed als je niet boven de 2,2 kb komt? Poortsnelheid, modemsnelheid enzenz...

[/beetje offtopic]

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, helaas heb ik alle instellingen gechecked, gedubbelchecked, getrippelchecked en daarna nog es ge-quadro-checked. Maar et maakt allemaal geen hoer uit :'(
Pagina: 1