Toon posts:

[OC] XP unlocking kit, waar???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede tweakers

Weet iemand van jullie waar ik een xp unlocking kit kan bestellen.
nou weet ik dat je het ook zelf kan doen met diverse huis -tuin en keuken artikelen. [jaja ook bison cum wax].

Maar ik wilde graag dit setje uitproberen
het zag er zo easy uit bij www.3dgamesman.com

iemand??

p.s. die 3dgameman heeft waanzinnige video's van de laatste nieuwe hardware incl consoles

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:29

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
k thanks m8 :)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:29

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Op vrijdag 25 januari 2002 12:10 schreef MaXeRs het volgende:
k thanks m8 :)
Y.W

Was een gokje.... ook nog goed. :P

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
shit NOOO00000

das geen xp unlocking kit maar 1tje voor de thunderbird

had em bijna besteldt.

dus ik nog steeds op zoek medetweakers!!!! ;)

Thanks anyway m8 ;)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 18:24
Veel heb je toch niet nodig :? ?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1008184433.jpg

Wasbenzine. De wasbenzine is nodig om de processor eerst goed schoon te maken alvorens aan de slag gaat.

Zilverlijm. De zilverlijm is nodig om de L1-bruggen te verbinden, nadat je met de secondelijm aan de slag bent geweest. Ik heb zelf Bison Electro gekocht voor f 38,- bij een ijzerwaren winkel. Dit is meestal te krijgen bij de ijzerwarenzaak, electro- of autowinkel. De zilverlijm wordt meestal gebruikt om elektronische contacten te leggen op bijvoorbeeld printplaaten of het repareren van de achteruitverwarming van autos.

Plakband. Het plakband is nodig om alles netjes af te plakken voordat je begint met het lijmen op je processor.

Processor. Dit behoeft geen nadere toelichting

Scherp mesje. een scherp mesje is vereist om de overtollige secondelijm straks voorzichtig weg te snijden, zodat de contacten met zilverlijm eroverheen gelegd kunnen worden.

Secondelijm. De secondelijm gebruiken we om de door de laser gemaakte gleufjes op te vullen, zodat we de zilverlijm aan kunnen leggen.

w00t

Verwijderd

moved PMG >> OCM
Pagina: 1