Ervaringen Logitech Marble FX draadloos trackbal

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 17:36

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met deze trackbal?

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov84.gif

Hoeveel knopjes zitten er eigenlijk op want dat kan ik nergens op internet vinden. Ik wilde eigenlijk de "gewone" marble FX, want draadloos voor een trackball die stil ligt is wel wat overdreven, maar ik kon het vorige model echt nergens meer aanschaffen.

20*350ZO45°

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 07:53
Ik schop deze ff omhoog, omdat mijn Marble FX is verslete (glijbolletjes aan de binnenkant zijn vlak waardoor bal niet meer lekker rolt).
Is dit op te lossen? Of moet ik een nwe halen. En zou dit dan wat zijn?
Wat zijn jullie ervaringen met dit apparaat?

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:48
Over de Marble FX, kan ik je helaas niets vertellen, maar ik gebruik zelf de Cordless Trackman Wheel

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/product51.gif

Ik heb deze nu ruim een jaar. Hij gebruikt erg weinig batterijen (gebruik 10+ uren per dag). En ik heb nog nooit problemen gehad met de trackball. Ik gebruik hem nu probleemloos in combinatie met het toetsenbord van de Cordless Desktop Optical.

De Trackman FX heb ik in de winkel ook geprobeer, maar ik vond de Trackman Wheel prettiger in de hand liggen.

Wat betreft die "glijpuntjes", die maak ik eens in de paar weken ff schoon. Ik hoop dat je iets aan deze info hebt. Het gaat dan wel niet over de gevraage trackball, maar toch.

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 07:53
Kheb wel een beetje ervaring met de voorganger van jouw trackbal, hijs niet verkeerd maar net wat anders :)
En verder, tja een muis slijt, deze dingen ook. Glijpunten blijven niet rond :'(
Maar goed, hij doet het weer een beetje beter, maybe is een nieuwe (nog) niet nodig. Maar goed, is altijd wel leuk om er wat over te horen :)