Als ik af en toe lang bezig ben met internet of met een foto in het geheugen en ik wil er mee stoppen en wat anders gaan doen dan is alles sloom en reageerd niet meer. Volgens mij zit dan mijn geheugen vol. Dat wil ik leeg maken met één druk op de knop. Ik heb al in de search gezocht en ook wel een proggie gevonden maar dat werkt niet zo goed.
Ik heb een msi k7t turbo met een amd TB 800@950 met 512 MB SDRam tevens heb ik als OS win XP Prof., virtueel geheugen uitgeschakeld omdat 512 mb voldoende zou moeten zijn. En een HD van 20 GB (ibm Deskstar 60 gxp).
Als jullie nog meer willen weten over mijn sys kijk dan even op mijn homepage.
Dus wie weet een góéd proggie om mijn geheugen leeg te maken of sneller te maken op die momenten die ik even beschreven heb.
Ik heb een msi k7t turbo met een amd TB 800@950 met 512 MB SDRam tevens heb ik als OS win XP Prof., virtueel geheugen uitgeschakeld omdat 512 mb voldoende zou moeten zijn. En een HD van 20 GB (ibm Deskstar 60 gxp).
Als jullie nog meer willen weten over mijn sys kijk dan even op mijn homepage.
Dus wie weet een góéd proggie om mijn geheugen leeg te maken of sneller te maken op die momenten die ik even beschreven heb.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)