Tsja, er zijn al een hoop topics over geweest volgens mij, maar ik heb toch net iets anders zeg maar. (en bovendien heb ik geen zin om een half uur te zoeken
)
Nou kijk. Vanmiddag heb ik mijn Epox 8KHA+ mobo en kast eindelijk ontvangen na 2 weken en 3 dagen (Queen Systems). Ik bouw alles leuk in enzo en het werkt
Ik zit een beetje over te klokken enzo (niet erg ver ofzo, ik d8 dat mn bios op het laatst op 145 stond) maar ineens wil ie niet meer opstarten.. Alleen videokaart + proc + geheugen erin werkt ook niet 
Specs:
Epox 8KHA+
Thunderbird 1400 AYHJA-Y
256MB Crucial
Asus v6800
SB Live 1024
Standaard nic-je
Maxtor D740X 60 GB
Toshiba 16x DVD speler
300Watt voeding
Als ik mn pc aanzet gaan er in het begin heel snel wat getalletjes op dat led-displaytje staan, en na 1 sec C1. Ik d8 dat dit iets met het geheugen is dus ik probeerde ff ander geheugen.. Noppes.. (Ondertussen al +/- 5 keer bios ge-reset maarjah..
Mobo dood? Proc dood? Wie kan me ff helpen? (Rick2001?
)
[edit]
Dragon Orb 3 cooled (meestal op 7v) met Arctic Alumina... Temps weet ik niet precies
Nou kijk. Vanmiddag heb ik mijn Epox 8KHA+ mobo en kast eindelijk ontvangen na 2 weken en 3 dagen (Queen Systems). Ik bouw alles leuk in enzo en het werkt
Specs:
Epox 8KHA+
Thunderbird 1400 AYHJA-Y
256MB Crucial
Asus v6800
SB Live 1024
Standaard nic-je
Maxtor D740X 60 GB
Toshiba 16x DVD speler
300Watt voeding
Als ik mn pc aanzet gaan er in het begin heel snel wat getalletjes op dat led-displaytje staan, en na 1 sec C1. Ik d8 dat dit iets met het geheugen is dus ik probeerde ff ander geheugen.. Noppes.. (Ondertussen al +/- 5 keer bios ge-reset maarjah..
Mobo dood? Proc dood? Wie kan me ff helpen? (Rick2001?
[edit]
Dragon Orb 3 cooled (meestal op 7v) met Arctic Alumina... Temps weet ik niet precies