Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[hk] Zinnige posts

Pagina: 1
Acties:

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Topicstarter
Het viel me ineens weer op, al is het wel eens vaker aan de orde geweest: er zijn nog steeds mensen die de huiskamer gebruiken voor interessante discussies/topics.

Voorbeelden:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/390858
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/390691
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/390081

Zulke topics hebben in de HK weinig kans natuurlijk.

Wat is het beleid hierin? Mag een topic dat duidelijk in een ander forum thuishoort ook in de HK? Wordt het gemoved als het nog zinvol is?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Als je altijd een de HK zit is ff eruit gaan om in een ander forum te posten een erg grote stap :{

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 21:22 schreef OProg het volgende:
Als je altijd een de HK zit is ff eruit gaan om in een ander forum te posten een erg grote stap :{
[topic=388348/1/50]
[topic=389413/1/50]
:X :X :X

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 24 januari 2002 21:23 schreef Cheatah het volgende:

[..]

[topic=388348/1/50]
[topic=389413/1/50]
:X :X :X
Die topics zijn door meer 90% gevuld door mensen die niet alleen in de HK zitten :{

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Tja, die topics die jij als voorbeeld geeft, zouden beter in SG passen, maarja, aangezien men ze zelf in de HK start, zal het wel een bepaalde reden hebben ?

Aannames zijn fataal.

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Topicstarter
Op vrijdag 25 januari 2002 11:07 schreef GaMeOvEr het volgende:
Tja, die topics die jij als voorbeeld geeft, zouden beter in SG passen, maarja, aangezien men ze zelf in de HK start, zal het wel een bepaalde reden hebben ?
Ik zat zelf meer te denken aan:
1: SG of eventueel AV
2: SA of heel misschien VV
3: VV

't lijken me allemaal redelijke tech-discussies

[edit]foutje[/edit]

Verwijderd

Ook hier moet naar mijn mening gewoon hetzelfde beleid plaatsvinden als in de techfora. Het hoort er niet thuis, dus DICHT ermee (en dus ook niet moven). Daar is de HK niet voor bedoeld, en zo leer je de bankhangers eens dat er ook nog een techgedeelte is waar zelfs zij nog wat aan kunnen bijdragen.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb de eerste gemoved naar AV, omdat het gewoon een duidelijke AV vraag was, met een waarschuwing erbij.

De tweede heb ik gemoved naar SG, omdat ik de discussie daar beter vind passen.

De derde staat er nog, beetje onzinnig allemaal, zie ik niet echt als iets voor V&V.

Aannames zijn fataal.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als ik tech zie, dan gaat ie meteen dicht. Niet eens een move, omdat ik wil afleren dat mensen lui gaan worden en daar hun tech maar dumpen omdat mensen daar toevallig snel antwoorden krijgen.

En de lijn tussen SG en HK is soms vaag, maar ik move vaak genoeg HK-topics naar SG. (Hetzelfde geldt voor HK --> NSTM)

Dat er soms wat topicjes doorheen glippen, is niks aan te doen. Soms laat ik het maar gewoon, maar soms mis ik ze gewoon, omdat domweg de HK snel en veel nieuwe topics komen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1