Toon posts:

[MoH] Zit je ergens vast, post hier

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In mijn geval the "Beach" invasie. Ik sta met die kapitein bij die bunker. Twee maatjes worden neergemaaid e vervolgens zegt die Kapitein dat ik er door heen moet. Ik ga eerst naar die kuil waar een sniper ligt. Hiermee kill ik die twee gasten in de milterieursnest, en dan moet ik lopen. Maar overal liggen mijnen :'(
Heb al tig keer dit stukje gedaan. Nu wordt ik er beetje moe van. Wat is de idiale lijn of andere strategie?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Idd. :Z

Je moet van kuil naar kuil en dan naar een betonnen loopgraaf... Beetje quicksaven en quickloaden en je weet ongeveer waar je moet lopen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

zzzzzzzzzzzz :P zal ik de moeite doen om het url te geven nou ja voor deze ene keer dan : [topic=379262/1/25]

:Z dan kan ik weer verder slapen

• Captain Pervert
Op donderdag 24 januari 2002 21:29 schreef Nld.DarIPP het volgende:
zzzzzzzzzzzz :P zal ik de moeite doen om het url te geven nou ja voor deze ene keer dan : [topic=379262/1/25]

:Z dan kan ik weer verder slapen
Moron, die URL is al gegeven.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 21:33 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Moron, die URL is al gegeven.
Misschien is Nld.DarIPP wel om 21:26 begonnen met typen :?

conclusie: Nld.DarIPP JE TYPT TRAAG! MORON!

• Captain Pervert
:D

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lijkt me vrij helder :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.