Toon posts:

[CM] LCD mod met cd-speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk heb ik de motivatie weer eens gevonden om met mijn case bezig te gaan.Dankzij school nog wel! maar das wel een ander verhaal ;) . Nadat ik me LCD scherm van Warezhelp heb gekregen (hij werkt perfect) had ik hem gewoon los uit de kast te hangen.
Bij deze 20x4 past hij net niet in een 5 en een kwart bay.
Daarom heb ik hem maar in me cdspeler gebouwt.Helaas moest ik alle hardware eruit halen dus hij kan nog niet met een knopje geopend worden maar dit komt nog wel.
Dan hier de foto`s
Afbeeldingslocatie: http://www.moocows.dk/~headbang/lcd1.png
Afbeeldingslocatie: http://www.moocows.dk/~headbang/lcd2.png

Verwijderd

kinderachtig en het is ook nog lelijk

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00
wat is het nut?? :?
Bij de weg, zonde van je LCD en je CD-speler!!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Sorry hoor maar ik vat de lol hier niet van ?! En het nut ni

Verwijderd

sorry, de LCD zal vast wel mooi zijn, maar ik zie hier dus totaal het nut niet van :?

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:27

JWO

tip pak een dremel en dremel ff een netjes gat in je case en plak em daar in dit is gwoon geen gezicht..

it kin net ;)

Verwijderd

Topicstarter
baluuuh ik vind m wel mooi ;p

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Op donderdag 24 januari 2002 21:20 schreef headbang het volgende:
Ja... err... euhmm ... ?! :?

Verwijderd

Wat is de bedoeling dan ?

Kan je net zo goed een koeler half uit je kast hebben hangen ofzo.. :?

Verwijderd

Ach, maakt het uit het is toch maar een Aopen CD-speler. >:) Nog nooit zulke brakke spaigleplaitjes-lezers gezien :P. Had er hier ook nog een...

Deed het prima tot hij me originele Win98SE CD opvrat |:(. Heb inmiddels wraak genomen :z

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 21:08 schreef headbang het volgende:
Eindelijk heb ik de motivatie weer eens gevonden om met mijn case bezig te gaan.Dankzij school nog wel! maar das wel een ander verhaal ;) . Nadat ik me LCD scherm van Warezhelp heb gekregen (hij werkt perfect) had ik hem gewoon los uit de kast te hangen.
Daarom heb ik hem maar in me cdspeler gebouwt.Helaas moest ik alle hardware eruit halen dus hij kan nog niet met een knopje geopend worden maar dit komt nog wel.
Dan hier de foto`s
[afbeelding]
[afbeelding]
een creatieveling zou hiervoor iets hebben gemaakt zodat hij uitklapt als je je CD-ROm open doet.
ideetje?

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 21:20 schreef headbang het volgende:
uhhh..mhhh
Afbeeldingslocatie: http://www.saiyanforum.com/images/forumgfx/smilies/eek.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.saiyanforum.com/images/forumgfx/smilies/evillaugh.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.saiyanforum.com/images/forumgfx/smilies/nono.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.saiyanforum.com/images/forumgfx/smilies/hm.gif

Verwijderd

Hmmmmmneeeeeej...zonde man....anders gewoon in je case bouwenn...da was wel mooier geweest

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 11:57

joskuiper

PapaCooper

kent iemand de clip van de week van tmf? -> We're talking UGLY!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Verwijderd

Ontspoorde mod.... zonde..

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vreemd dat je zoiets opbergt en vooral in een intern verbouwde CD-ROM speler.

Probeer eens die LCD zo in de kast te bouwen, dat je op het eerste gezicht niets ziet, maar als je op een knopje drukt, dat die dan te voorschijn klapt. Net als sommige moderne autoradio's.
Dat zou je misschien ook die CD-ROM bij kunnen gebruiken.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

Ziet er idd niet uit

Verwijderd

Zonde joh.. :r Next time better ;)

Verwijderd

Hoe zie je nu het hele display :?

• AMDtje
  • Laatst online: 25-01 00:13
Iets zegt mij dat de topicstarter dit niet helemaal serieus bedoelde :?

Verwijderd

Nee sorry ik vind deze mod niet echt geslaagd, het is wel een orgineel idee maar echt practisch is het niet.

Verwijderd

:9 LOL!

Verwijderd

vet handig een lcd die je niet kan zien!!

Verwijderd

ideaal!!! Ik hang dat LCDtje liever aan me kont voor het inregenen! ;)

Verwijderd

zo nou ik ga strake me cpu in de vrieskast leggen en de pinnetjes daar ga ik kabeltjes aan solderen en dan doe ik die in het juiste gaatje van me proc slot!..hmm klinkt opzich eigenlijk nog niet zo lomp! zou het eigenlijk werken CPU ui je kast en de pinnen met draaden te verlengen??

gewoon er ff op solderen?

hmmzx tijd voor een 486 probeersel..

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

flauw! move to HK of slotje

iStockphoto

• EmilneM
  • Laatst online: 15-09-2023
vet hoor |:(

1. drive weg
2. steeds laadje open of dicht doen (of wou je m open laten :P )
3. hep je een mooi lcdtje .......verberg je m |:(

kortom: TOP !!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maxxx/thread.JPG

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 01:32 schreef MaXxX het volgende:
[afbeelding]
Ohh dat doe je alleen maar omdat ik dat een cool moederbordje vind, >:) ik :r op jou ;)

• Mystic_Jack
  • Niet online
Gelukkig dat die mobo niet lichtgeeft in het donker. ;)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

Op donderdag 24 januari 2002 21:22 schreef CompBreaker het volgende:
Ach, maakt het uit het is toch maar een Aopen CD-speler. >:) Nog nooit zulke brakke spaigleplaitjes-lezers gezien :P. Had er hier ook nog een...

Deed het prima tot hij me originele Win98SE CD opvrat |:(. Heb inmiddels wraak genomen :z
He ga eens ff je mond spoelen, die Aopen cdromspelers tussen 20x en 32x zijn echt heerlijke dingen. Stil betrouwbaar en ze lezen echt alles.

Die 48x en hoger zijn zeer brak, dat geldt voor een hoop cdromspelers(o.a. asus) maar Aopen spant wel de kroon met cd's slopen.

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 01:56 schreef The Rapier het volgende:

[..]

He ga eens ff je mond spoelen, die Aopen cdromspelers tussen 20x en 32x zijn echt heerlijke dingen. Stil betrouwbaar en ze lezen echt alles.

Die 48x en hoger zijn zeer brak, dat geldt voor een hoop cdromspelers(o.a. asus) maar Aopen spant wel de kroon met cd's slopen.
Ik heb het hier zelf over een 36x en niet over een 32 8-). Ik vind het gewoon nie kunne dat een cd-speler van nog geen drie jaar oud een eigen leven gaat leiden! :r

En dan te bedenken dat me doublespeed IBM cd-speler na 7 jaar, ja.... lees ZEVEN >:), het nog steeds doet en nog nooit een foutje heeft opgeleverd *D.

En nou weet ik ook wel dat de slijtage hoger is bij een 36x speed, maar dat is toch geen excuus?

Oh, om toch ff bij het onderwerp te blijven, als de 32x het toch echt goed stabiel doet, dan mag je dat uitgesloopte binnenwerkje wel ff naar me toe sturen, haal ik mn eigen vandaal uit zijn jasje, pleur ik dat erin :P, want je gaat toch geen goeie CD-speler slopen, omdat je je LCD nie kwijt ken |:( leg die dan onder je monitor ofzo, op je bureau! :)

Verwijderd

ik weet niet wat iedereen toch altijd zit te zeuren op AOpen CD-rom spelers :? :?.

Ik heb een 40x en een 52x AOpen en die doen het perfect :P (en ik ken nog een hoop lui die ook AOpens hebben > 36x ook alle perfect), worden al die AOpens van jullie niet mss een beetje mishandeld :+, want tja dan is er natuurlijk niets verwonderlijks.

Respect your CD-rom and the CD-rom will respect you :+

btw ik heb nog een 6 jaar oude Mitsumi 4x en die doet het ook nog super, alleen 1x ff de laser schoongemaakt want die was een beetje stoffig :)

Verwijderd

Ik zou em er toch gewoon weer uit halen en netjes in een frontje bouwen zonde nu van de lcd want zo'n ding heb je toch om dingen op te zien en niet om hem te verbergen in je pc.
Maar zal wel aan mij ligeen. :)

• Mystic_Jack
  • Niet online
Maak die lcd als front van de CD-ROM speler. Als je een beetje handig bent, moet het vast wel lukken. Haal je het complete voorplaat eraf en maak er 1 op maat, met die lcd als front op de lade. :7

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Tsssssss :r
Zet hem er dan op z'n minst recht in |:(

edit:
typo

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

:o wat een gezeik op die jongen

ik vin em mooi, goeie oplossing voor een LCD die niet in een drive bay past

• ManiacScum
  • Laatst online: 26-06 09:00
Op zondag 27 januari 2002 22:47 schreef Mr.ChronoM het volgende:
:o wat een gezeik op die jongen

ik vin em mooi, goeie oplossing voor een LCD die niet in een drive bay past
ach ja! Sommigen... :? :Z

Verwijderd

Zo mensen, ik ga in mijn 645ste post (:P :9) ff iets zeggen:

/me vind dit een fout voorbeeld van modden!

No Flame A.U.B.....

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 15:04

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Op donderdag 24 januari 2002 21:08 schreef headbang het volgende:
Dan hier de foto`s
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet em ff in je kast dremelen. Da's een stuk netter en het is niet zow gaar als dat je em nu in je case heb zitten. Raampie ervoor, afwerken en klaar...

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

wat je ook kunt doen is natuurlijk een kleinere lcd kopen en dan in je floppy drive stouwen , heb je ook geen last meer van die kut-dingen :X

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

je mot een led kope en die op zolder neerleggen,
heb je wat te doen...

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

LOL :P
Goeie Grap headbang lacheee!
Ik mag zulke humor wel! :+
(Stel je voor dat je het echt zou menen, dan zal je niet echt pist zijn ;) )

* Ook larry vind dit een fout voorbeeld van modden!

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Op woensdag 30 januari 2002 01:06 schreef BadMotha het volgende:
je mot een led kope en die op zolder neerleggen,
heb je wat te doen...
Of een baybus in de stofzuiger inbouwen. Ik vind dit een beetje flauwe topic. Slotje
Pagina: 1