xplanet installed geen iconen

Pagina: 1
Acties:

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Topicstarter
Ik heb MDk 8.1 en xplanet installed maar nu heb ik geen iconen meer! wat kan ik hier aan doen

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op donderdag 24 januari 2002 21:08 schreef Brazza het volgende:
Ik heb MDk 8.1 en xplanet installed maar nu heb ik geen iconen meer! wat kan ik hier aan doen
Zelf een icoontje maken voor xplanet :?

Of ff xplanet in een terminal, onder X, intikken, dan moet 'ie ut ook doen..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:06

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Is xplanet niet zo'n programma dat je background verandert? Ik gok dat hij bedoelt dat zijn iconen op het 'bureaublad' overtekend worden...in dat geval moet je xplanet stoppen en even naar configuratieopties kijken.

* odysseus kan zich vergissen in de functie van het programma, ik ken alleen de naam eigenlijk.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op donderdag 24 januari 2002 22:34 schreef odysseus het volgende:
* odysseus kan zich vergissen in de functie van het programma, ik ken alleen de naam eigenlijk.
Inderdaad een soort, XEarth, maar dan met echte maps ofzo, enzo :) Vreselijk iritant vind ik zoiets, maargoed, sommige mensen schijnen het leuk te vinden :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Ik gok dat xplanet niet als proces op de achtergrond draait. Zorg dat je xplanet start met een ampersand (&) erachter, want anders start je windowmanager/desktop environment in sommige gevallen niet helemaal door. Ik heb dit zelf gehad met WindowMaker en xearth. Ik had xearth met opstartopties in .autostart gezet samen met gkrellm. Gkrellm start zonder problemen op, en daarna werd xearth gestart en dat was tevens het laatste wat er gebeurde. Mijn iconen bleven weg, en ook de menu's onder de muisknoppen verschenen niet. De & loste het probleem op :)

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Topicstarter
thx voor de info. het is niet echt een leuk proggie maar wou ff zien wat het was..
Pagina: 1