Zelf een icoontje maken voor xplanetOp donderdag 24 januari 2002 21:08 schreef Brazza het volgende:
Ik heb MDk 8.1 en xplanet installed maar nu heb ik geen iconen meer! wat kan ik hier aan doen
Of ff xplanet in een terminal, onder X, intikken, dan moet 'ie ut ook doen..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Is xplanet niet zo'n programma dat je background verandert? Ik gok dat hij bedoelt dat zijn iconen op het 'bureaublad' overtekend worden...in dat geval moet je xplanet stoppen en even naar configuratieopties kijken.
* odysseus kan zich vergissen in de functie van het programma, ik ken alleen de naam eigenlijk.
* odysseus kan zich vergissen in de functie van het programma, ik ken alleen de naam eigenlijk.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Inderdaad een soort, XEarth, maar dan met echte maps ofzo, enzoOp donderdag 24 januari 2002 22:34 schreef odysseus het volgende:
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Ik gok dat xplanet niet als proces op de achtergrond draait. Zorg dat je xplanet start met een ampersand (&) erachter, want anders start je windowmanager/desktop environment in sommige gevallen niet helemaal door. Ik heb dit zelf gehad met WindowMaker en xearth. Ik had xearth met opstartopties in .autostart gezet samen met gkrellm. Gkrellm start zonder problemen op, en daarna werd xearth gestart en dat was tevens het laatste wat er gebeurde. Mijn iconen bleven weg, en ook de menu's onder de muisknoppen verschenen niet. De & loste het probleem op
thx voor de info. het is niet echt een leuk proggie maar wou ff zien wat het was..
Pagina: 1