• Meldor
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-01-2024
Kan het zijn dat de Creative Labs Nomad IIc niet meer wordt verkocht in Nederland, want ik kan geen winkel vinden waar deze verkocht wordt.

Mocht dit het geval zijn welke mp3-speler is dan aan te raden tegen een redelijk prijs.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:16

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wordt idd niet meer verkocht in europa (weet niet hoe het met de rest van de wereld zit) want er komt een opvolger aan ofzo.

Waarom ze niet pas stoppen met de Nomad IIc als de opvolger er is weet ik ook niet, nu verkopen ze niks :?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Goed alternatief is de Diamond Rio 600. Bij deze player kan je net als bij de Nomad de firmware updaten.

Verwijderd

De spelers van MPIO zijn ook een goed alternatief!
Binnenkort in Nederland, mail me voor meer info.
http://www.mpio.com

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 25 januari 2002 10:59 schreef Vrijbuiter_uno het volgende:
Goed alternatief is de Diamond Rio 600. Bij deze player kan je net als bij de Nomad de firmware updaten.
Geen goed alternatief; want geheugenuitbreidingen zijn heeeeeel duur. En de behuizing slijt snel.

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
kijk eens op www.shop.nl naar de LG mf-pd 360, met flashgeheugen, aanbieding voor €208,- , heb hem zelf zeker een aanrader!
1 nadeel het flashgeheugen is multimedia en kst aardig wat. (standaard 32 mb erbij) er zijn 2 geheugen ''sleuven'' waar per stuk max .64mb in kan!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Pagina: 1