Ik word het zo langzamerhand een beetje zat dat GoT wordt gebruikt als zoekmachine.
Er komen elke dag vele vele topics voorbij in de trend van:
Waar vind ik dit script?
Waar vind ik die of die website?
En dan vooral in W&G, waar ik vaak kom, vandaar dat het me opvalt, stroomt het over van de vragen die niet eens aanleiding van een topic of discussie kunnen zijn.
Wat voor maatregelen kunnen hiertegen genomen worden?
- stug alles sluiten?
- op de FAQ blijven hameren?
- gewoon antwoord geven, dan zijn we er snel vanaf
Géén van die oplossingen is erg gewenst. Wat kan er dan aan gedaan worden? Ik verwacht ook niet dat het aantal luie topicstarters snel af zal nemen.
Waar zijn de mensen die zelf iets uitzoeken gebleven, dat kun je toch geen tweakers noemen?
Ik heb niet eens zin hier een lang verhaal van te maken. Het probleem is wel duidelijk.
Er komen elke dag vele vele topics voorbij in de trend van:
Waar vind ik dit script?
Waar vind ik die of die website?
En dan vooral in W&G, waar ik vaak kom, vandaar dat het me opvalt, stroomt het over van de vragen die niet eens aanleiding van een topic of discussie kunnen zijn.
Wat voor maatregelen kunnen hiertegen genomen worden?
- stug alles sluiten?
- op de FAQ blijven hameren?
- gewoon antwoord geven, dan zijn we er snel vanaf
Géén van die oplossingen is erg gewenst. Wat kan er dan aan gedaan worden? Ik verwacht ook niet dat het aantal luie topicstarters snel af zal nemen.
Waar zijn de mensen die zelf iets uitzoeken gebleven, dat kun je toch geen tweakers noemen?
Ik heb niet eens zin hier een lang verhaal van te maken. Het probleem is wel duidelijk.